اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق قوانین فدراسیون بازیکن می‌گیریم‌

واحدی: عده‌ا‌ی گالیورنام در فوتبال ایران رسوخ کرده‌اند/ قرارداد‌‌ها کمتر از فصل گذشته است

خبرگزاری فارس: ‌‌قائم‌مقام باشگاه صنعت مس با بیان اینکه طبق قوانین فدرا‌سیون بازیکن می‌گیریم‌، گفت: برخی مانند شخصیت گلام در کارتون گالیور ورد زبانشانمن می‌دانم، درست نمی‌شود، است؛ اینان همواره افراد را از انجام کار مأیوس می‌کنند.

واحدی: عده‌ا‌ی گالیورنام در فوتبال ایران رسوخ کرده‌اند/ قرارداد‌‌ها کمتر از فصل گذشته است

حسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتشار شایعاتی در مورد مبلغ قرار‌داد بالای برخی بازیکنان جدید مس کرمان اظهار داشت: مبلغ قرار‌داد بازیکنان جدید تیم بسیار کمتر از اخبار و شایعات منتشره ضد و نقیض است.

وی بیان داشت: به جرأت می‌توانم عنوان کنم قرار‌دادهای بازیکنان جدید مس از مبالغ دریافتی بعضی بازیکنان فصل گذشته کمتر است.

واحدی افزود: برخی عادت کرده‌اند با انتشار اخبار ضد و نقیض و به شکلی ناجوانمردانه قیمت بازیکنان جذب شده را بالاتر از سقف ‌و بیش از حد معمول جلوه دهند، این اشخاص در واقع همان کسانی هستند که در سایت‌ها و و‌بلاگ‌هایشان تا چندی پیش وامصیبتا سر داده و مدیران باشگاه را در جذب بازیکن ناتوان معرفی کرده بودند.

و‌ی سخن این اشخاص به ظاهر دلسوز را به کارتون سفر‌های گالیور تشبیه کرد و افزود: در این کارتون نیز یکی از شخصیت‌های داستان دائماً با اظهار یأس و نا‌امیدی با تکه کلامی معروف همواره افرادی را که قصد انجام کارهای بزرگ و ناممکن را داشتند، مأیوس می‌کرد و دائماً می‌گفت "‌من می‌دانم، نمیشه".

واحدی تصریح کرد: اما اکنون که باشگاه توانسته چند بازیکن خوب و مطرح در سطح کشور را به تیم بیفزاید‌، همین اشخاص که خود را در همه ابعاد کارشناس و خبره می‌دانند با شایعه پراکنی قصد دارند تا موجی از نا‌امیدی را در بین مردم کرمان و هواداران تیم به راه اندازند.

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان ‌بیان داشت: تمام‌‌ بازیکنان جذب شده در چارچوب قوانین فدراسیون فوتبال و باشگاه صنعت مس و در قالب سقف قرار‌داد سازمان لیگ با باشگاه قرارداد بسته‌اند.

وی گفت: بازیکنان جذب شده با نظر سرمربی تیم و بر اساس نیاز در خطوط مختلف به تیم پیوسته‌اند و هیچ بازیکنی نیز ریالی بیشتر از سقف قرار‌داد خود دریافت نمی‌کند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول