اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام مطرح کرد

اجرای طرح مهرماندگار در ایلام نمایش خیره‌کننده‌ استمرار عدالت‌محوری دولت‌

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام با بیان اینکه اجرای اصولی طرح‌های مهرماندگار در استان ایلام می‌تواند نمایش خیره‌کننده‌ای از استمرار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت‌های نهم و دهم باشد.

اجرای طرح مهرماندگار در ایلام نمایش خیره‌کننده‌ استمرار عدالت‌محوری دولت‌

مجتبی اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این طرح مهم در استان ایلام همانند دیگر نقاط کشور اجرایی و محقق می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط با موضوع در استان ایلام برای تحقق این طرح مهم برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده‌اند که باید در استان اجرایی و محقق شود.

این مسئول با اشاره به گستردگی طرح‌های مهر ماندگار در کشور، اضافه کرد: در استان ایلام نیز طرح‌های ویژه‌ای در این راستا تدوین و طراحی شده است.

اعلایی تصریح کرد: قرار است در استان ایلام 22 طرح بزرگ در قالب طرح مهر ماندگار اجرایی و محقق شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه اجرای کامل و اصولی طرح‌های مهر ماندگار در استان ایلام می‌تواند نمایش خیره‌کننده‌ای از استمرار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت‌های نهم و دهم باشد، گفت: این طرح مهم در پایان دولت دهم به ملت سرافراز و سربلند ایلام تقدیم خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرایی شدن کامل این طرح نیازمند عزم جدی و اراده راسخ مسئولان، دست‌اندرکاران و مردم فهیم و با بصیرت استان ایلام است که این ویژگی‌ها در وجود یکایک افراد ذکر شده قرار دارد که باعث افتخار و سربلندی است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول