اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

اصناف آلاینده از شهر آمل خارج شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل بر لزوم خروج سریع‌تر اصناف آلاینده از مرکز شهر آمل تاکید کرد.

اصناف آلاینده از شهر آمل خارج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در ستاد ساماندهی اصناف آلاینده با اشاره به اینکه اقدام بنکداران و برنج‌فروشان برای خروج داوطلبانه از مراکز شهری جای تقدیر و تشکر دارد، اظهار داشت: ساماندهی صنوف آلاینده اقدام خوبی است که می‌تواند به توسعه و کاهش آلودگی‌های شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه خروج بنکداران و برنج‌فروشان به دلیل ترافیک در مراکز شهری بود، تصریح کرد: تعداد بیشتری از اتحادیه‌ها در این زمینه پیشقدم هستند، ولی در میان مشکلات اداری گرفتار شده‌اند.

رسولی با تاکید بر اینکه مشکلات اداری موجب می‌شود که صنوف برای خروج از مراکز شهری رغبت نکنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به طرح خروج اصناف از مراکز شهری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید بسترهای لازم برای خروج اصناف از شهر مهیا شود، بیان داشت: باید مشکلات پیش‌روی این واحدها را از سر راه برداریم.

معاون فرماندار آمل با بیان اینکه اتحادیه کمپرسی‌داران باید در خارج از محدوده شهری برای خود پارکینگ در نظر بگیرند، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات در زمینه حضور کمپرسی‌ها در مرکز شهر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعویض‌روغنی‌ها، جوشکاران، تراشکاران و درودگران باید در اولویت خروج از محدوده شهری قرار داشته باشند، تصریح کرد: این صنوف باید اولویت‌بندی شده و به ترتیب زمینه‌های خروج آنها از شهر مهیا شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه صنوفی که برای خروج از محدوده شهر اولویت‌بندی شده‌اند پروانه کسب نمی‌گیرند و پروانه سابق آنها نیز تمدید نمی‌شود، اذعان داشت: این صنوف باید در نخستین فرصت از مرکز شهر خارج شوند.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول