اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین

هفته فرهنگی اصفهان مشتمل بر معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین ایرلند، مشتمل بر معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران است.

هفته فرهنگی اصفهان مشتمل بر معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد با تاکید بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جهانی موجود در شهر تاریخی اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، اظهار داشت: اصفهان با سابقه تاریخی چندین هزار ساله طی روزگاران و اعصار خود در فرهنگ و تمدن ایرانی، جهان اسلام و بشریت، نقش مهمی ایفا کرده است و در این راستا شهرداری اصفهان، درصدد معرفی و تقویت نقش و جایگاه تاریخی و فرهنگی اصفهان در جهان است.

وی گفت: هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین ایرلند، مشتمل بر معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران است.

سرپرست امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و علمی به منظور ارائه دستاوردهای علمی شهر اصفهان، نمایشگاه عکس، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، برگزاری تور مجازی اصفهان، اجرای موسیقی سنتی، اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، معرفی خواهرخوانده‌های اصفهان، معرفی آثار هنرمندان دیگر ادیان آسمانی ساکن در اصفهان، مذاکرات علمی با مسئولان و اساتید برخی دانشگاه‌ها و برگزاری نشست‌ها و مذاکرات رسمی با مسئولان محلی به منظور تبادل و تجارت در حوزه مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: این مراودات سبب تقویت ارتباطات میان فرهنگی به منظور گسترش مناسبات طرفین و ایجاد فضای مفاهمه و فراهم آمدن زمینه‌های وحدت بیشتر در ابعاد گوناگون شده و در شناساندن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی، هنری و گردشگری جمهوری اسلامی ایران و شهر اصفهان مؤثر واقع شود.

به گزارش فارس، شهرداری اصفهان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایرلند و مشارکت ایرانیان مقیم ایرلند در راستای معرفی کشورمان‏ ایران و ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و در پرتو آن‏، ارتقای جایگاه بین‌المللی کلان‌شهر اصفهان، هفته فرهنگی اصفهان را در تاریخ 16 تا 19 خرداد (5 تا 8 ژوئن) در شهر دوبلین ایرلند برگزار می‌کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول