اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان اعلام کرد

اجرای طرح پزشک خانواده شهری همزمان با هفته دولت

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در صورت انجام زیر ساخت‌های لازم طرح پزشک خانواده شهری همزمان با هفته دولت در استان کرمان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح پزشک خانواده شهری همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در سومین نشست راهبردی پزشک خانواده شهری استان کرمان اظهار داشت: برای اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرها باید همه زوایای کار دیده شود.

وی با تأکید بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های بهداشت و درمان استان در اجرای هر چه بهتر انجام شدن طرح پزشک خانواده در شهرها افزود: همچنین در این راستا باید تنگناها و مشکلات موجود شناسایی و رفع شود.

نجار تصریح کرد: برنامه‌های توجیهی برای کسانی که در امر اجرایی شدن پزشک خانواده در شهرها دخیل هستند، انجام شود.

وی همچنین پیشنهاد تشکیل ستاد اجرایی عملیاتی طرح پزشک خانواده در شهرها را داد و گفت: این ستاد در راستای پاسخگویی به پزشکان و مردم و همچنین اطلاع‌رسانی تشکیل شود.

نجار با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم کارهای بزرگی از جمله مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته است، عنوان کرد: طرح پزشک خانواده در شهرها نیز با برنامه‌ریزی دقیق سامان می‌یابد.

استاندار کرمان خواستار انجام تبلیغات اجرای پزشک خانواده در شهرها از سطح کشور شد و ابراز داشت: همچنین مقام عالی وزارت بهداشت نشستی را به منظور توجیه استانداران و هماهنگ‌تر شدن برنامه‌های این طرح در سطح کشور برگزار کنند.

نجار بیان داشت: برای توجیه شدن فرمانداران استان کرمان در راستای اجرای هر چه بهتر انجام شدن طرح پزشک خانواده در شهرها نشستی برگزار می‌شود و شهروندان باید از مزیت‌های اجرای طرح پزشک خانواده آگاه شوند که این امر نیز با اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه از سوی صدا و سیما و سایر رسانه‌های گروهی محقق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان نیز با بیان مزیت‌های اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرها گفت: کرمان نیز همگام با سایر استان‌های کشور در راستای اجرایی شدن این طرح گام برمی‌دارد.

عبدالرضا صباحی افزود: در حال حاضر انجام اموری چون سرشماری از خانوارها و همچنین تعیین درمانگاه‌ها در سطح دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول