اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مشاور جوان فرماندار کرمان تاکید کرد

قدردانی از نعمت‌های الهی با حفظ محیط زیست

خبرگزاری فارس: ‌مشاور جوان فرماندار کرمان گفت: مردم باید هر چه بیشتر با توجه به حفظ محیط زیست و نگهداری از مواهب، قدردان نعمت‌های الهی باشند.

قدردانی از نعمت‌های الهی با حفظ محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌،‌ ‌مشاوران جوان دستگاه‌های شهرستان کرمان پیش از ظهر امروز از سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان بازدید کردند.

حجت‌الله صدفی‌ ‌مشاور جوان فرماندار کرمان در حاشیه بازدید مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمان از اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نگاه علمی به محیط زیست و تلاش بیشتر در این زمینه امنیت غذایی، فعالیت اقتصادی، سلامت و سایر جنبه‌های زندگی اجتماعی و فردی افراد جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید هر چه بیشتر با توجه به حفظ محیط زیست و نگهداری از مواهب، قدردان نعمت‌های الهی باشند.

صدفی با اشاره به اینکه دین اسلام ‌دارای آموزه‌های بسیار کامل در حوزه‌های مختلف است، عنوان کرد: در دین مبین اسلام به اهمیت حفظ محیط زیست و استفاده کارآمد و صحیح از آن توصیه شده است.

وی ‌گفت: آموزش‌های مربوط به محیط زیست و نگهداری از آن باید از طریق رسانه‌های عمومی، نهادهای آموزشی و نهادهای اجرای در حفاظت از محیط زیست به افراد جامعه منتقل شود.

به گزارش فارس، مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی کرمان‌ از موزه حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز بازدید و در کارگاه آموزشی یک ساعته در این زمینه شرکت کردند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول