اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح نشاط معنوی در بارگاه امامزادگان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح بارگاه متبرکه امامزادگان این استان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در بارگاه امامزادگان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این طرح، اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح امامزادگان شهرستان شهرکرد شامل امامزاده حکیمه و حلیمه خاتون، بابا پیر احمد سامان، امامزاده محمد اکبر شهر نافچ، سید بهاءالدین شیخ شبان، سید محمد بارده و امامزادگان شهرستان‌های کیار، بروجن، لردگان و فارسان اجرا می‌شود.

وی مهلت ثبت‌نام در این طرح را از تاریخ 16 خردادماه لغایت پنجم تیرماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته کلاس‌ها از تاریخ 10 تیرماه لغایت 15 شهریورماه سال‌جاری برگزار می‎شود.

طباطبایی با اشاره به برنامه‌های این طرح، گفت: روخوانی قرآن کریم، آموزش آداب اجتماعی، آموزش احکام، برگزاری کلاس‌های نقاشی، برگزاری کلاس‌های بینش اسلامی، سیاسی و امنیت اخلاقی و اجتماعی، حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اعزام 12 مبلغ به بارگاه امامزادگان این استان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ برای اجرای طرح نشاط معنوی در سطح بارگاه متبرک امامزادگان این استان مشغول به فعالیت خواهند بود.

وی با اشاره به افزایش تعداد موقوفات جدید در سال 91، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو موقوفه به تعداد موقوفات این استان افزوده شده است که شامل یک قطعه زمین سه هکتاری در شهر بن برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به ارزش 600 میلیون ریال و یک قطعه زمین یک هکتاری به ارزش 2 میلیارد ریال برای ساخت خانه سالمندان و کمک به سالمندان بی‎بضاعت است.

طباطبایی تعداد موقوفات این استان را 160 موقوفه اعلام کرد و افزود: در حال حاضر یک هزار و 300 رقبه شامل واحدهای تجاری، مسکونی و زمین مزروعی در سطح این استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول