اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حفظ وحدت لازمه توسعه همه‌جانبه است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: حفظ وحدت و وفاق و همدلی بین مسئولان و نمایندگان استان در مجلس عنصر اصلی در توسعه واقعی است.

حفظ وحدت لازمه توسعه همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما برای توسعه و آبادانی کشور و استان اردبیل به حرکت وحدت‌گونه و وفاق‌مدارانه نیاز داریم تا بتوانیم در فضای آرام و کم حاشیه خواسته‌ها و نیازهای مردم را جامه عمل پوشانده و تحققی عینی ببخشیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما امسال برای رسیدن به شعار سال بیش از همه به تلاش و همت مضاعف مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس نیاز داریم و در این باب باید ضعف‌ها و نقاط قوت را شناخت و در تقویت مبانی توسعه‌ای استان گام برداشت.

صابری به قابلیت‌ها و استعدادهای فراوان استان در همه زمینه‌ها اشاره کرد و افزود: از نمایندگان تازه نفس استان انتظار داریم در پیشبرد و توسعه همه‌جانبه با راهکارها و تدبیر خود یاریگر ما بوده و بیش از هر زمان دیگر مسئولان استان را در رسیدن به اهداف متعالی همراهی و همدلی کنند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل مطالبه اصلی مردم را رفع معضل بیکاری، افزایش رفاه و خدمات‌رسانی بی‌منت و کاهش دغدغه ‌های اجتماعی توصیف کرد و ادامه داد: نمایندگان استان در مجلس می‌توانند با تدبیر و حرکتی درست به گونه‌ای رفتار کنند تا زمینه اشتغال مولد برای جوانان و رفع نیازمندی‌های عموم مردم فراهم شود.

وی تصویب قوانین کارآمد را به همراه نظارت مستمر از وظایف نمایندگان برشمرد و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مجلس نهم از همان روزهای نخست مصمم است تا با همراهی دولت بتواند مشکل اشتغال و همچنین توسعه‌نیافتگی مناطق محروم و دورافتاده را برطرف کند.

در این نشست که از مجمع نمایندگان استان تنها چهار نماینده حاضر شده بودند و سه نماینده دیگر شامل منصور حقیقت‌پور و مصطفی افضلی‌فرد از حوزه انتخابیه اردبیل و حجت‌الاسلام حبیب برومند منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار حضور نیافته بودند تعدادی از نمایندگان استان در مجلس به ارائه نظرات و پیشنهادت خود پرداخته و بر وحدت و همدلی خود در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه و حل اساسی معضل اشتغال و توسعه پایدار استان و منطقه تاکید کردند.

یونس اسدی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مجلس با رویکردی متفاوت‌تر موضوع اشتغال را هدف‌گذاری کرده است، گفت: با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و همچنین اعتبارات ملی و استانی موضوع توسعه بخش کشاورزی به عنوان زیربنایی‌ترین عنصر اشتغالزایی مدنظر بوده و در این زمینه هدف‌گذاری‌های لازم نیز انجام شده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در دوره نهم مصمم است تا با همراهی دولت در فرصت باقیمانده از عمر دولت دهم به نحوی طراحی و برنامه‌ریزی کند تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی نماینده گرمی در مجلس نهم نیز توسعه‌نیافتگی برخی شهرستان‌ها را یک معضل و مشکل جدی برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در این زمینه انتظار داریم با حرکتی به موقع فرصت‌ها قدر دانسته شده و مشکلات و معضلات به کمترین میزان برسد تا یک توسعه متوازن را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول