اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

بیداری اسلامی کل جهان را در‌بر می‌گیرد/ ‌فتح بیت‌المقدس هدفمان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان بیداری اسلامی کل جهان را در‌بر می‌گیرد، گفت:‌ هدف اصلی ما فتح بیت‌المقدس است.

بیداری اسلامی کل جهان را در‌بر می‌گیرد/ ‌فتح بیت‌المقدس هدفمان است

به گزارش خبرگزاری از فارس از خرم‌آباد، سردار محمدرضا نقدی لحظاتی پیش در دومین یادواره شهدای روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد با ذکر نام برخی از سرداران و پاسداران شهید ایل پاپی و روستای صاحب‌الزمان گفت: عزت و سلامت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت همین سرداران و پاسداران شهید است.

وی افزود: هر چند که امروز در سراسر دنیا به نام بیداری برافراشته شده است مدیون ایثار، جهاد، گذشت و جانبازی امثال همین شهدا است.

نقدی خاطرنشان کرد: شهدایی که حرف آخر را زده‌اند و حجت را بر ما و همه بشریت تمام کرده‌اند باید امروز قدردان این شهدا باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: این قومی که این شهدای بزرگ را در دامن خود پروریده نامی در عرش دارد.

وی افزود:‌این قوم در 15 خرداد 42 راه خود را از ظلم و استکبار جدا کرده و به عنوان پیشروان در پذیرش انقلاب اسلامی با امام بیعت کرده‌اند.

نقدی خاطرنشان کرد: این قوم از همان سال 42 تا عملیات مرصاد و تا به امروز یک قدم از هدف خود پا پس نگذاشته و هم‌چنان در میدان مبارزه و رزم پیشتاز و پیشرو بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ هدف و مقصد این شهدا فتح یک مرز و یک جزیره نبوده بلکه فتح تمام سنگرهای کلیدی جهان و آگاهی تمام بشر از قید و بندها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همان نوجوانانی که در اوج فقر و محرومیت و گمنامی در این روستاها راه جبهه را در پیش گرفته‌اند امروز در دنیا پرآوازه‌ترین و تاثیرگذارترین هستند.

نقدی با اشاره به تحولات اخیر جامعه جهانی افزود: حزب‌الله لبنان و حماس همان دست‌آموخته‌های این شهدای ما هستند که به خوبی دارند امروز درس پس می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌در ادامه با بیان اینکه راه شهدا را باید با تمام قوت و قدرت ادامه دهیم گفت: دشمن امروز ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا را شناخته و به همین خاطر با راه‌اندازی ماهواره‌ها، شبکه‌های فساد، مواد مخدر و ... می‌خواهد به جوانان ما ضربه بزند زیرا این دشمن می‌داند که در جبهه‌های جنگ نتوانسته در مقابل عظمت این جوانان بایستد.

نقدی در ادامه یادآور شد: امروز ثمره خون شهدا را در جهان می‌بینیم و این بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای منطقه بلکه در غرب هم به وجود آمده است.

‌یادواره سرداران شهدای روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد صبح امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین ‌و مسئولان استانی برگزار شده است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول