اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز در گفت‌وگو با فارس:

مدیر باشگاه شهرداری تبریز هفته آینده معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری تبریز با اقتدار به لیگ برتر فوتبال کشور صعود خواهد کرد، گفت: مدیر باشگاه شهرداری تبریز هفته آینده معرفی می‌شود.

مدیر باشگاه شهرداری تبریز هفته آینده معرفی می‌شود

علیرضا نوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با انتخاب فراز کمالوند تمرینات تیم شهرداری تبریز از روز شنبه 20 خرداد آغاز می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با مربیگری کمالوند که سابقه خوبی در لیگ دسته یک دارد، تیم شهرداری بتواند مقتدرانه به لیگ برتر صعود کند.

شهردار تبریز با اشاره به حضور چهار تیم تبریزی در لیگ آزادگان ادامه داد: مسابقات دسته یک ایران با حضور چهار نماینده فوتبال تبریز از جذابیت خاصی برای فوتبال دوستان این شهر برخوردار بوده و درخشش تیم‌های تبریزی می‌تواند سهمیه فوتبال تبریز را در لیگ برتر افزایش دهد.

مدیر باشگاه شهرداری تبریز هفته آینده معرفی می‌شود

وی از انتخاب مدیر باشگاه این مجموعه در هفته آتی خبر داد و تصریح کرد:  مدیر باشگاه شهرداری تبریز تنها مسئولیت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده داشته و  سایر رشته‌ها تحت‌نظر سازمان ورزش قهرمانی مراحل آماده‌سازی خود برای حضور در  مسابقات کشوری را سپری می‌کنند.

نوین افزود: باشگاه شهرداری تبریز همچون سال‌های گذشته فعالیت‌اش را در فوتبال متمرکز نکرده و در سایر رشته‌های ورزشی نیز حضور فعالی در مسابقات کشوری خواهد داشت.

حضور تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ دسته اول ایران

وی از حضور تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ دسته اول ایران خبر داد و عنوان کرد:  با توجه به درخواست مدیر سابق ورزش و جوانان استان مبنی بر حمایت از بسکتبال آذربایجان‌شرقی،  تیم بسکتبال شهرداری تبریز تشکیل و در مسابقات لیگ دسته اول ایران شرکت خواهد کرد.

نوین گفت: تیم‌های هندبال و فوتسال از دیگر تیم‌های مجموعه شهرداری تبریز در لیگ برتر مسابقات کشور هستند.

والیبال شهرداری بین سه تیم برتر ایران

شهردار تبریز به نتایج قابل قبول تیم والیبال شهرداری تبریز در  فصل گذشته اشاره کرد و افزود: تیم والیبال این مجموعه امسال برای  قرار گرفتن در یکی از مکان‌های اول تا سوم بسته خواهد شد.

شهردار تبریز یکی دیگر از اهداف برتر سازمان ورزش را توسعه ورزش همگانی ذکر و خاطرنشان کرد: با تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی و توسعه آن بین عموم مردم، شاهد افزایش نشاط و شادابی بین جوانان و سایر اقشار جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول