اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکلیلی در واکنش به اخبار رسانه‌ها درباره سینما فلسطین:

از مبانی حقوقی اطلاعی ندارم/ همه چیز را به دادگاه واگذار می‌کنم

خبرگزاری فارس: حسن اکلیلی در واکنش به اخبار رسانه‌ها درباره اینکه "جلو بازسازی سینما فلسطین را گرفته" آن را تکذیب و در بقیه موارد حقوقی مربوط به این سینما نیز اظهار بی‌اطلاعی کرده و همه چیز را به دادگاه چند روز آینده موکول کرد.

از مبانی حقوقی اطلاعی ندارم/ همه چیز را به دادگاه واگذار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی روزهای گذشته اخباری در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه حسن اکلیلی مدعی جدید سینما فلسطین است و جلوی بازسازی این سینما را که قرار است به خانه سینما تبدیل شود، گرفته است.

در این خبر آمده است که "با تغییر مدیریت مجتمع سینمایی ایران فیلم، بحث بازسازی این سینما قوت گرفته و سینما فلسطین به عنوان خانه سینمای اصفهان در آینده نزدیک معرفی خواهد شد اما از چند روز پیش، تابلویی بر سر در این سینما نصب شد که وعده بازسازی قریب‌الوقوع آن‌ را می‌داد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این بازسازی فقط به همان تابلو سر در محدود شد."

در ادامه این خبر آمده است: "سینما فلسطین از سال گذشته به دلیل ادعاهایی از جمله فرسودگی سینما و استقبال نکردن مخاطبان آن تعطیل شد و این تعطیلی با تلاش برای تخریب آن همراه شد که با دخالت به موقع رسانه‌ها و مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از این تخریب جلوگیری شد."

در همین رابطه و در پی‌گیری‌های خبرنگاران مشخص شد که شکایت حسن اکلیلی هنرمند با سابقه تئاتر و تلویزیون اصفهان عامل به تعویق افتادن بازسازی بوده و وی ادعای خویش مبنی بر حق کسب و پیشه سینما فلسطین را تقدیم مرجع صالحه کرده است.

در این ارتباط حسن اکلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: می‌توانم به موقع جلوی فردی که بدین شکل صحبت‌های من را انعکاس داده بگیرم چرا که من تنها این مسئله را مطرح کردم که در دوره‌ای هزینه‌هایی برای این سینما کرده‌ام و به صورت قانونی پی‌گیر آن هستم و صحبتی بدین شکل نداشته‌ام.

وی افزود: من از طریق وکیلم حق کسب و پیشه مربوط به این سینما را پی‌گیری می‌کنم چرا که خودم اطلاعات چندانی در این ارتباط ندارم، تا چند روز دیگر نیز دادگاه مربوط به این قضیه برگزار و همه چیز به خوبی مشخص می‌شود.

این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون با اشاره به ادعای برخی خبرگزاری‌ها درباره اینکه "اکلیلی عاملی برای جلوگیری از بازسازی سینما فلسطین بوده است" گفت: برعکس مطلب مطرح شده من از تخریب این سینما در برهه‌ای از زمان در حالی که قصد تغییر کاربری آن به حالت تجاری را داشتند و حتی پنجره‌ها و درهای آن را کنده بودند، جلوگیری کردم.

وی با اشاره به صحبت‌های متولیان سینما فلسطین درباره اینکه حسن اکلیلی این سینما را تنها سه سال و برای یک سانس در روز در اختیار داشته و به خاطر این تک سانس نمی‌توان ادعای حق کسب و پیشه کرد، گفت: این حرف آنها حالت طنز‌آمیز دارد و حالتی تناقض‌آمیز به حرف‌هایشان می‌دهد، چرا که از طرفی بیان شده که من تنها با سه سال کار نمی‌توانم ادعای حق کسب‌ و پیشه داشته باشم و از طرفی این طور مطرح شده که من به قدری قدرتمندم که می‌توانم جلوی بازسازی سینما فلسطین را بگیرم که این دو جمله با یکدیگر تناقض دارد.

اکلیلی ادامه داد: اجازه دهید این چند روز بگذرد و به روز دادگاه برسیم که من فکر می‌کنم خبرهای خوبی در این ارتباط در راه است.

انتهای پیام/10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول