اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

نمایندگان مجلس برنامه اقتصادی جدی داشته باشند/ با مفاسد اقتصادی برخورد شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه امسال را سال جهش‌های اقتصادی خواند و گفت: نمایندگان جدید در حوزه اقتصاد نگاه ویژه‌ای داشته باشند و با مفاسد اقتصادی به جد برخورد کنند.

نمایندگان مجلس برنامه اقتصادی جدی داشته باشند/ با مفاسد اقتصادی برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: اطاعت و بندگی خدا و حرکت در مسیر الهی آثار مثبتی در زندگی انسان دارد.

وی ادامه داد: در قرآن خداوند به تقوا و پرهیزگاری سفارش کرده و از ثمرات آن، آمرزش گناهان انسان را برشمرده است.

امام جمعه بشرویه افزود: انسانی که کارهای ناشایست انجام می‌دهد در صورتی که تقوا پیشه کند خداوند اعمال او را اصلاح و تعدیل کرده و گناهان او را پاک می‌کند.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه هرکس اطاعت خدا داشته باشد فوز عظیم را درک می‌کند و لطف خدا شامل حال او می‌شود، تصریح کرد: تقوا در سه حوزه اخلاق و تربیت، زندگی مادی و فرهنگ و اندیشه جامعه تاثیر می‌گذارد و سبب سعادتمندی انسان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه حوزه، تقوا بر زندگی زناشویی و زندگی سالم و روحیه فرزندان موثر بوده و زندگی بدون تقوا تهمت، تهدید، دخالت‌های بی‌مورد و افشای نقاط ضعف را در ‌پی خواهد داشت.

امام جمعه بشرویه انجام واجبات و ترک محرمات را از مصادیق تقوا دانست و ادامه داد: کلید فتح روزی دنیا و آخرت، تقوای الهی و ایمان به خداست و باید در راستای اسلام، زندگی خود را بر اساس تقوا بنا کنیم تا زندگی سالمی داشته باشیم.

شمس‌الدین با اشاره به فصل برداشت گندم و جو و ضرورت پرداخت زکات توسط کشاورزان افزود: در اسلام بر اهمیت پرداخت زکات و اثرات آن در زندگی سفارش شده تا به شکرانه نعمات الهی، مسلمانان زکات پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام والایی است، افزود: دشمنان به اشکال مختلف با شایعه‌سازی، تحریک، فتنه و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی سعی بر تضعیف نظام را دارند.

امام جمعه بشرویه سال 91 را سال جهش‌های اقتصادی اعلام کرد و تصریح کرد: نمایندگان جدید در حوزه اقتصاد نگاه ویژه‌ای داشته باشند و با مفاسد اقتصادی به جد برخورد کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول