اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

شخصیت امام خمینی در امام خامنه‌ای تجلی یافته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: شخصیت والا و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در امام خامنه‌ای تجلی یافته است.

شخصیت امام خمینی در امام خامنه‌ای تجلی یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه بویین‌زهرا که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بیانات و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: شخصیت والا و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) امروز در وجود مقام معظم رهبری تجلی یافته و ایشان امروز سکان‌دار کشتی پر تلاطم انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا افزود: همه ملت و مسئولان موظف هستند که با تبعیت از دستورات و فرامین ولایت مطلقه فقیه در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و سبب شکست و خفت دشمنان و معاندان نظام اسلامی شوند.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده استکبار جهانی پس از امام راحل برای براندازی و شکست جمهوری اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی در همه حال با رمز اتحاد و یکپارچگی در برابر تمام جهان‌خواران و ستمگران ایستادگی کرده و از عزت و اقتدار نظام اسلامی پاسداری می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به لطف جوانان و نوجوانان پاک و انقلابی که در وجود خود پرورش داده است، توانسته به حکومتی مقتدر، توانمند و پیشرفته تبدیل شود و حیرت و شگفتی تمام دولت‌ها و حکومت‌های بیگانه را برانگیزد.

زرینه با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده اقشار مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان کشور در مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: قدرت معنوی جمهوری اسلامی امروز موجب شکست جبهه استکبار شده و آنان را در حالت سقوط و انحطاط قرار داده است.

وی با بیان اینکه حقیقیت اعتکاف در خودسازی و تقویت روح و بینش اعتقادی خلاصه شده است، بیان کرد: جوانان با حضور در این مراسم معنوی و تأثیرگذار به بسیاری از مفاهیم و ادراکات الهی و نهان پی برده و موجب رشد و ترقی همه جانبه در زندگی دنیوی خویش می‌شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی به دست رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: ملت ایران تا ابد همواره مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های افرادی است که با گذشتن از جان و زندگی دنیوی خویش موجب پیروزی و استقلال مردم کشور از دست سلطه‌گران و حکومت‌های فاسد شدند، هستند.

*امام جمعه آوج: استکبار به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب است

همچنین حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش آوج که در مسجد جامع این بخش برگزار شد، اظهار کرد: رهنمود‌ها و سخنان آگاهانه و مقتدر رهبر معظم انقلاب برای آحاد ملت و مسئولان شاخص حرکت و جوشش بوده و همه موظف‌ هستند که با اطاعت از فرمایشات ایشان در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

امام جمعه آوج اضافه کرد: دشمنان در هر عرصه‌ای که تاکنون وارد شده‌اند، با ایستداگی و مقاومت چشمگیر مردم روبرو شده و به شدت شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و همپیمانانش امروز با طرح نقشه‌های تحریم و ترور به دنبال مأیوس کردن مردم از اصل اساسی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، عنوان کرد: ملت شریف و با افتخار ایران اسلامی با استعانت از درگاه الهی و تکیه بر توان خویش به هیچ عنوان به دشمنان و بیگانگان اجازه نمی‌دهد که ذره‌ای به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و تا پای جان در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی پایداری می‌کنند.

هاشمی با اشاره به دستاورد‌ها و افتخارات نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته، تأکید کرد: قطعا حرکت ملت ایران تا دستیابی به تمام آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ادامه داد.

*امام جمعه دانسفهان: وظیفه نهاد‌های فرهنگی برنامه‌سازی برای جوانان است

امام جمعه دانسفهان نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش رامند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: رژیم منحوس و ستمگر پهلوی با به شهادت رساندن چهره‌های ارزشی و دینی موجب جوشش و قیام مردم شد که در نهایت نیز به شکست این رژیم و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال 57 انجامید.

حجت‌الاسلام حسین انصاری افزود: ایران اسلامی امروز مرهون تمام رزمندگان و دلیرانی است که با از جان گذشتی خویش در برابر زورگویان و متجاوزان آزادگی و استقلال تمام عیار کشور را تضمین کردند.

وی با اشاره به تلاش شدید دشمنان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تصریح کرد: نهاد‌ها و مراکز فرهنگی امروز وظیفه دارند که با برنامه‌سازی و ایده‌دهی مناسب و خوب برای جوانان سبب گرایش هرچه بیشتر جوانان و دانشگاهیان به سوی مبانی و اندیشه‌های اسلامی شده و توطئه‌های استکبار در این عرصه را برچینند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول