اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

بهره‌برداری از 46 طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: 46 طرح در زمینه‌های مختلف در سیستان‌وبلوچستان جزء طرح‌های مهر ماندگار است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 46 طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، http://ravabetomumi_ostandari علی‌محمد آزاد در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های مهر ماندگار استان با تاکید بر تسریع اجرای این طرح‌ها اظهار اشت: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، بخش عمده‌ای از این طرح‌ها که در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی، حمل و نقل، راه‌سازی و صنعتی است، تا هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و تعداد باقیمانده دیگر آن تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح شود.

وی حجم اعتبارات و سرمایه‌گذاری دولت در طرح‌های مهر ماندگار را که زمینه اشتغال، رفاه، عمران، آبادانی و رونق تجارت و بازرگانی را در پی دارد، بیش از 55 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها را تحقق شعار خدمتگزاری و عدالت محوری دولت نهم و دهم ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در سیستان‌وبلوچستان افزود؛ ساخت 500 کیلومتر بزرگراه، آسفالت 3 هزار کیلومتر راه روستایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، ساخت 11 بیمارستان، احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری، ساخت نیروگاه، راه‌اندازی معادن مس چهل کوره، احداث و تکمیل سد و شبکه آبیاری و زه‌کشی، اتصال شبکه ریلی چابهار - مشهد، گازرسانی به زاهدان، توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و اجرای هزار و 215 طرح محرومیت‌زدایی را از جمله طرح‌های مهر ماندگار در سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد.

آزاد همچنین با اشاره به بازدید اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های مهر ماندگار استان و تاکید رئیس جمهور بر تکمیل پروژه‌های تاثیرگذار در استان، تصریح کرد: بر اساس توان بالای استان در اتمام طرح‌های مهر ماندگار، تعداد این پروژه‌ها از 35 طرح به 46 طرح افزایش یافته است که به دنبال آن هستیم که با استفاده از این فرصت، تعداد این پروژه‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول