اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 خردادماه جاری صورت می‌گیرد

تپه نورالشهدا دولت‌آباد میزبان خانواده شهید مصطفی احمدی روشن

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفتمین یادمان شهدای گمنام دولت‌آباد سبزدشت بافق در 25 خردادماه، تپه نورالشهدا دولت‌آباد، میزبان خانواده شهید مصطفی احمدی روشن خواهد بود.

تپه نورالشهدا دولت‌آباد میزبان خانواده شهید مصطفی احمدی روشن

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، بخشدار مرکزی بافق صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی این یادمان اظهار داشت: هفتمین یادمان شهدای گمنام روستای دولت‌آباد سبزدشت بافق، 25 خرداد در تپه نور الشهدا این روستا با حضور خانواده شهید احمدی روشن، از شهدای هسته‌ای کشورمان برگزار خواهد شد.

محمدعلی صمیمی، تکریم شهدا و خانواده‌های آنان و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادمان دانست و بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان در هر چه بهتر برگزار شدن این یادمان تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز از برگزاری بیش از 50 یادواره و یادمان شهدا در سال گذشته در بافق خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها امسال نیز با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان بافق تداوم خواهد داشت.

بمانعلی باقیان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری این‌گونه جلسات ضمن اینکه باعث کشف بسیاری از حقایق و ناگفته‌های دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب خواهد شد، خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان نیز خواهد بود.

به گزارش فارس، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای والامقام، اجرای نماهنگ دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس شهدا و مسابقه فرهنگی،اجرای عملیات رزمی گردان هفتم امام حسین (ع) بافق، پخش بلوتوث صوتی از بیانات مقام معظم رهبری، سخنرانی خانواده شهید احمدی روشن، مدیحه سرایی و سخنرانی یکی از یادگاران دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

روستای دولت‌آباد سبزدشت در فاصله 85 کیلومتری بافق قرار گرفته است و دو شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدا این روستا به خاک سپرده شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول