اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین:

هیئت‌های ورزشی دید وسیعی داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین گفت: هیئت‌های ورزشی با دید استانی و کشوری زمینه توجه بیشتر مسئولان به ورزش این شهرستان و رشد آن را فراهم آورند.

هیئت‌های ورزشی دید وسیعی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، باقر حسنی صبح امروز در جلسه هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: ورزش قیروکارزین به یک تقویم ورزشی منسجم در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیاز دارد چرا که با بازنشستگی نسل فعلی و نبود نیروهای فعال ورزشی جایگزین، حتی در برگزاری مسابقات و در امر داوری نیز با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

وی افزود: با تلاش‌های دولت که توسعه مناطق محروم را در دستور کار خود قرار داده، پروژه‌های ورزشی متعددی در سطح این شهرستان در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها شاهد تحول عظیمی در سرانه ورزشی این شهرستان هستیم.

حسنی با اشاره به پراکندگی طرح‌های ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان اضافه کرد: در بحث امور عمرانی ورزش شهرستان از آهنگ و شتاب مطلوبی برخوردار است و با تخصیص به موقع اعتبارات مربوط به هر پروژه از سوی سازمان ورزش و جوانان این استان پروژه‌های کوچک و بزرگی در10 نقطه از شهرستان در حال اجرا است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در صورت حضور پررنگ و درخشش در مسابقات استانی می‌توانیم نگاه مسئولان استان را  تغییر داده و توجه آنان را به توانمندی‌ها و استعدادهای این شهرستان‌ جلب کنیم، خاطرنشان کرد: باید تعامل و رابطه صمیمانه میان هیئت‌های ورزشی شهرستان با هیئت‌های استانی شکل گیرد چرا که تلاش و موفقیت در شهرستان بدون حضور پر رنگ استانی از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین بیان داشت: نباید فرصت‌ها را از دست داد بلکه با ساماندهی امور و برنامه‌ریزی مدون همراه با نیازسنجی دقیق، نیاز ورزش شهرستان را  در مورد تامین نیروی انسانی با نشاط، کارآمد و سالم تغذیه کنیم.

وی برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران در سنین مختلف و پرکردن صحیح و اصولی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی باید با توجه به قوانین و امکانات موجود به این امر توجه خاصی داشته و با برنامه‌ریزی بهتر و کار و تلاش بیشتر در راستای اعتلای ورزش شهرستان، استان و حتی کشور قدم بر دارند.

حسنی در پایان با اشاره به جشنواره جوان برتر گفت: شاخص‌هایی از قبیل قهرمانی در این استان و یا یکی از مقام‌های اول تا سوم مسابقات کشوری در دستور کار هیئت‌های ورزشی نسبت به معرفی جوان برتر ورزشی قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول