اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف:

بررسی گزینه‌های انتقال آب به ایران در دستور کار نمایندگان قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود خشکسالی‌ها، بررسی گزینه‌های انتقال آب به ایران از جمله تاجیکستان در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

بررسی گزینه‌های انتقال آب به ایران در دستور کار نمایندگان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بهترین قضاوت‌کننده برای رفتار مسئولان مردم هستند چراکه مردم خیلی خوب قضاوت و نظارت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر همدلی خوبی میان نمایندگان استان وجود دارد که در این راستا مسئولان نیز باید با نمایندگان تعامل داشته باشند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز توقع مهم مردم از مسئولان این است که بحث راه‌آهن را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات استان بحث خشکسالی است، افزود: بحث انتقال آب باید در این مقطع از زمان که دچار خشکسالی پی‌درپی هستیم، جدی گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات نمایندگان سابق استان تصریح کرد: اگر این نمایندگان کارهای مهمی که امروز شاهد آن هستیم را انجام نمی‌دادند اولویت نمایندگان جدید بحث راه‌آهن نبود.

*ستاد سرمایه‌گذاری در استان باید تشکیل شود

عبادی با اشاره به بحث سرمایه‌گذاری در استان گفت: از استاندار خراسان‌جنوبی درخواست داریم که ستاد سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شود و سرمایه‌گذاران در این ستاد شناسایی شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: برای حمایت از تولید ملی سامانه بازار مجازی استان ایجاد و توانمندی‌های استان در این سامانه ثبت می‌شود.

محمدرضا گلرو با اشاره به وضعیت مشاغل خرد در سطح استان یادآور شد: بارگاه بهداشتی زرشک و پرورش مرغ بومی نیز به مرحله نهایی رسیده است.

وی با اشاره به جلسه شورای حقوقی خراسان‌جنوبی افزود: نخستین جلسه این شورا در سطح استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول