اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد:

اوقات فراغت مفید سلامت روان دانش‌آموزان را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: در صورتی که اوقات فراغت مفیدی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم،‌ سلامت روان و احساس سودمندی در آنها تقویت می‌شود.

اوقات فراغت مفید سلامت روان دانش‌آموزان را تامین می‌کند

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: اداره ارشاد اسلامی بروجرد 12 کلاس را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم کرده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد افزود: این کلاس‌ها در زمینه‌های طراحی، نقاشی، خوش‌نویسی و قرآن می‌باشد که برای همه گروه‌های سنی در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شوند.

ارجمندی تصریح کرد: اوقات فراغت بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای برخورداری از برنامه و نظم در امور گوناگون می‌باشد که با برنامه‌ریزی و ایجاد کلاس‌های مختلف می‌توان به نوجوانان و جوانان کمک کرد که اوقات فراغت پرباری را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اوقات فراغت در سلامت جسم و روان و کسب مهارت‌های گوناگون نقش مهمی دارد و با برنامه‌ریزی‌های مختلف و برپایی کلاس‌های گوناگون می‌توان اوقات فراغت بهتری را برای نوجوانان و جوانان مهیا کنیم.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: اداره ارشاد اسلامی بروجرد در نظر دارد که با همکاری مؤسسات قرآن، مؤسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه‌های آزاد 20 مرکز هنری و قرآن را برای اوقات فراغت نیز راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول