اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان لیگ یازدهم

حجازی‌پور از صبای قم جدا می‌شود

خبرگزاری فارس: هافبک اهوازی صبای قم بعد از حضور در تیم صبا، در پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از این تیم جدا شد.

حجازی‌پور از صبای قم جدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بازار نقل و انتقالات رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اگر چه چند بازیکن جدید به تیم فوتبال صبای قم پیوستند اما یک بازیکن دیگر نیز به صورت رسمی از صبای قم جدا شد.

این بازیکن حسین حجازی‌پور بازیکن اهوازی تیم فوتبال صبای قم است که در آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سر از تیم فوتبال صبای قم درآورد ولی با صلاحدید کادر فنی صبا در نیم فصل و در بازار نقل و انتقالات راهی تیم فوتبال راه آهن شهر ری شد.

حجازی‌پور در نیم فصل نخست رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چندین مسابقه به دلیل مصدومیت در ترکیب صبا حضور نداشت اما در حدود نیمی از بازی‌های صبا برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفت و توانست یک گل نیز برای صبا به ثمر برساند.

حجازی‌پور یکی از خریدهای تیم فوتبال صبای قم در فصل نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که از تیم فوتبال دسته اولی رقابت‌های لیگ آزادگان یعنی شهرداری یاسوج به صبای قم پیوست.

این بازیکن با 27 سال سن پیش از حضور در صبای قم علاوه بر بازی کردن در تیم شهرداری یاسوج، سابقه حضور در تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز در لیگ آزادگان را نیز دارد، ضمن اینکه پیش از این سابقه بازی کردن در قم را نیز داشته است.

این بازیکن در فصل 87 ـ 86 مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عضو تیم فوتبال پیام مخابرات فارس بود که در دو دیدار رفت و برگشت مرحله گروهی، برابر تیم فوتبال‌سازان راه قم بازی کرد و تیمش توانست در هر دو بازی رفت و برگشت تیم راه‌سازان قم را شکست دهد.

حسین حجازی‌پور که اصالت اهوازی دارد و با قابلیت بازی کردن به عنوان مهاجم و ‌هافبک به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد در مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان مؤثر و کلیدی ویسی بود.

این بازیکن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیدار خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، زننده تنها گل صبای قم بود تا سه امتیاز این دیدار به تیم صبا برسد.

حسین حجازی‌پور در حالی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد که در نیم فصل دوم یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در عضویت شاگردان علی دایی بود و بعد از آن نیز با اعلام عدم نیاز از سوی کادر فنی صبای قم به همکاری خود با صبای قم پایان داد.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول