اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بازسازی مدارس خرمشهر صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزان بسیجی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر گفت: برای نخستین‌بار، دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر خرمشهر با هدف عمران و آبادانی مدارس شهرستان به اردوی جهادی رهسپار می‌شوند.

برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزان بسیجی در خرمشهر

محمدرضا فیصلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خرمشهری، به مدت 15 روز گروه‌های مختلف را به روستاهای شهرستان خرمشهر اعزام می‌کنیم.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر بسیجی در طرح‌های عمرانی چون مسجدسازی، بهسازی خانه‌های مستمندان در گروه‌های مختلف و با نام یک شهید به خصوص شهید دانش‌آموزی اعزام می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر در تشریح دیگر برنامه‌های این پایگاه تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان نمونه بسیجی در رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی به غرب کشور و مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج است.

وی ادامه داد: اردوی هجرت سه در راستای زیباسازی، مرمت و بازسازی مدارس خرمشهر و حاشیه شهرستان با همکاری عمرانی در رنگ‌آمیزی، خطاطی، شعار نویسی و نهال‌کاری به دست بسیجیان مخلص دانش‌آموزی انجام می‌پذیرد.

فیصلی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج دانش‌آموزی شهرستان خرمشهر گفت: برگزاری طرح ولایت با هدف شناسایی دانش‌آموزان نخبه بسیجی در رشته‌های مختلف همچون درسی، اخلاقی، فرهنگی و ورزشی برای مسئولیت دادن به دانش‌آموزان در واحدهای بسیج، از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت است.

وی همچنین عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها اعزام دانش‌آموزان بسیجی برای دوره مقدماتی، سرگروهی شجره طیبه صالحین و گرفتن مسئولیت سرگروهی در طرح حلقه‌های صالحین رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی در مدارس شهرستان خرمشهر است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خرمشهر در خصوص طرح نشاط افزود: برگزاری کلاس در رشته‌های مختلف نقاشی، خطاطی، علمی، ورزشی، زبان و کامپیوتر برای دانش‌آموزان خرمشهری نیز در حوزه این طرح است.

فیصلی در پایان گفت: آموزش دانش‌آموزان بسیجی در طرح آینده‌های تمدن برای حمایت و آموزش، نوجوانان مستعد در زمینه مدیریت از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول