اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن براساس بودجه‌اش خرج می‌کند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل آینده براساس بودجه‌ای که در اختیار دارد خرج می‌کند.

ذوب‌آهن براساس بودجه‌اش خرج می‌کند

سیدمحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن قرار شده در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر براساس بودجه‌ای که در اختیار دارد خرج کند که همین امر موجب می‌شود مشکل مالی در رقابت‌های این فصل برای این تیم به وجود نیاید و این تیم از حاشیه دور بماند.

وی در ادامه به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خود را پی‌گیری می‌کنم و همه چیز در این تیم به نحو خوبی پیش می‌رود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: شاید در این فصل بازیکنان خوبی را از دست داده باشیم، اما به همان صورت نیز بازیکنان خوبی را در اختیار گرفتیم که همین امر موجب می‌شود در رقابت‌های این فصل بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی هم‌چنین به دلایل تمدید قرارداد خود با تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: این تیم را بسیار دوست داشتم که قراردادم را تمدید کردم، من با این تیم خاطرات بسیار خوبی دارم و دوست دارم تا زمانی که بتوانم مفید واقع شوم برای این تیم بازی کنم.

حسینی تصریح کرد: آقای کربکندی نیز مربی بسیار خوبی است که از بدنه خود باشگاه ذوب‌آهن محسوب می‌شود و به طور حتم می‌تواند نتایج مثبتی با این تیم کسب کند.

وی در پایان افزود: آن طور که شنیدیم قرار است از دهم تیرماه اردویی 10 روزه را در کشور ترکیه برگزار کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول