اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات:

انعکاس فرمایشات رهبری در اولویت تبلیغات اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید انعکاس و عمل به فرمایشات رهبری در اولویت نخست سازمان‌های فرهنگی و مذهبی قرار گیرد.

انعکاس فرمایشات رهبری در اولویت تبلیغات اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح صبح امروز در جمع روسای ادارات تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به مانور تبلیغاتی منفی گسترده رسانه‌های خارجی و ایادی استکبار بلافاصله بعد از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، باید اولویت نخست سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی و مذهبی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، انعکاس و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: رسانه‌های نظام سلطه در بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) به بسیاری از نکات اشاره کردند، اما به عزت ملی که همه‌ اجزای سخنان رهبری بر آن استوار بود، اشاره‌ای نداشتند، زیرا اگر این پیام در سطح دنیا بازتاب پیدا کند، توجه اذهان و افکار عمومی و ملت‌ها را برمی‌انگیزد و این چیزی نیست که غربی‌ها بتوانند، تحملش کنند، بنابراین وظیفه پرکردن این خلاء تبلیغاتی و اطلاعاتی به دوش سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی و مذهبی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اگر اصل تعامل مثبت با مردم و انعقاد طرح‌های مشارکتی با ارگان‌های فرهنگی و مذهبی از جمله دانشگاه‌ها، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش و ... حفظ شود، مطمئن باشید که حتی بدون اعتبار مالی هم می‌شود در حوزه فرهنگ کار کرد.

فلاح با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه ضمن تشکر از سیاستگذاری‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: رویکرد تعاملی جدیدی توسط وی با استانداری، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و... پایه‌گذاری شده و به یاری خداوند وضعیت استان با گذشته خیلی فرق می‌کند.

وی بیان داشت: این جمع صمیمی و همدلی را که به وجود آوردید حفظ کنید و خوشحال هستم که در جمعی حضور دارم که همه بانشاط هستند و تلاش‌های شما به عنوان حسنه در نامه اعمال شما ضبط و در روز قیامت از آن بهره‌مند می‌شوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در سیستان‌وبلوچستان و گرفتن امتیاز سهمیه جذب 17 نیرو براساس مجوز استانداری سیستان‌وبلوچستان از ذی‌حساب و مدیر کل امور مالی سازمان تبلیغات اسلامی در خواست داریم که همکاری‌های لازم برای جذب نیروهای متخصص و متعهد صورت پذیرد.

در ادامه جلسه، مسئولان دفاتر به ذکر مشکلات و همچنین برنامه‌های جدید خود پرداختند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول