اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خبر داد

برون‎سپاری 14 خدمت بزرگ برق گلستان به دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان از برون‌سپاری 14 خدمت بزرگ شرکت برق گلستان به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

برون‎سپاری 14 خدمت بزرگ برق گلستان به دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم شهابی عصر یکشنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: یکی از سیاست‎های دولت این است تا جایی که می‎توانیم خدمات را برون‎سپاری کرده تا مردم از خدمات الکترونیکی بهره‎مند شوند تا هر موقع از شبانه‎روز که بخواهند به این دفاتر مراجعه و از خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرکت برق گلستان به عنوان نخستین شرکت توانسته 14 خدمت بزرگ خود را برون‎سپاری کند تصریح کرد: فروش انشعاب شهری و روستایی، تغییر نام، افزایش یا کاهش قدرت برق، جابه‌جایی کنتور، صدور صورتحساب تسویه، صدور هرگونه گواهی که در اداره برق انجام می‎شود از جمله اقدامات برون‎سپاری است.

بهره‎مندی از دفاتر پشخوان سبب افزایش سرعت پاسخگویی می‎شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان ادامه داد: جمع‎آوری و فعال‎سازی انشعاب، تبدیل انشعاب موقت به دائم، صدور قبوض‎المثنی، صدور و دریافت فیش‎های بانکی که البته این اقدام فعلا در سطح شهر انجام می‎شود و امیدواریم این آمادگی در پست‎ بانک و دفاتر خدمات روستایی نیز برقرار شود که تا پایان سال روستائیان نیز از این نعمت برخوردار شوند.

شهابی با ابراز امیدواری از اینکه با اجرای این فعالیت در روستاها شاهد کاهش هزینه‎های مردم به شهرها می‎شویم خاطر نشان کرد: با ارائه این خدمات دیگر مردم مجبور نیستند تا برای کارهای اداری خود به شهرها مراجعه کنند که این اقدام ضمن به حداقل رساندن رفت و آمد سبب افزایش سرعت پاسخگویی نیز می‎شود.

مدیریت مصرف از اولویت‎های شرکت برق گلستان است

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف از اولویت‎های شرکت برق گلستان است گفت: اگر مردم در این امر همچون سال‎های گذشته همکاری کنند قطعا مشکلات در تابستان به حداقل خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان یادآور شد: به منظور صرفه‎جویی در روشنایی برق، قراردادی با شرکت سانا (سازمان انرژی‎های نو در ایران) بسته شده که بر این اساس جمع‎آوری 5 هزار لامپ پرمصرف در برنامه‎مان پیش‎بینی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس قرارداد مذکور، لامپ‎های کم‎مصرف جایگزین لامپ‎های پرمصرف خواهند شد که تا پایان تیر ماه سال‎ جاری شاهد انجام این اقدام در معابر شهر گرگان خواهیم بود که در سال گذشته تعداد 4 هزار لامپ پرمصرف جمع‎آوری شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول