اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری شهرستان دنا:

فضای ساختمانی کانون پرورش فکری دنا نامناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دنا گفت: با همه موفقیت‌های استانی و کشوری، اکنون شرایط فضای ساختمانی کانون پرورش فکری دنا نامناسب است.

فضای ساختمانی کانون پرورش فکری دنا نامناسب است

صولت صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا به مهم‌ترین بر‌نامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری این شهرستان در سال 83 افتتاح و هم‌اکنون مالکیت دولتی داشته و به صورت فعال به مراجعین کودک و نوجوان در طول هفته خدمت ارائه می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد: در گذشته‌ها در حسرت خواندن یک کتاب می‌ماندیم و اگر کتابی را می‌خواندیم دنیا برای ما معنای دیگری می‌گرفت. 

صیادی عنوان کرد: امروز خورشید با رنگ دیگری می‌تابد، دیگر خانه‌ها از کتاب خالی نیستند و کتابخانه‌های کودک و نوجوان جای خود را در دل مخاطبان باز کرده و این کتاب‌ها هستند که حسرت نگاه کودکان و نوجوانان را در دل خود جای داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز دارای 920 عضو است، بیان کرد: تاکنون تعداد 13 هزار و 100 جلد کتاب در این مرکز به ثبت رسیده و دیگر فعالیت‌های فرهنگی شامل قصه‌گویی، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، بازی‌های سازنده، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، روخوانی کتاب، شعرخوانی، کاردستی، نمایش فیلم، اردو و کوهنوردی و معرفی سرزمین و مشاغل در این مرکز انجام می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنا افزود: در زمینه هنری و ادبی کارهای خوبی از جمله نقاشی، سفالگری، معرق‌کاری، خوشنویسی، گلسازی، هنرهای دستی و موسیقی و آموزش احکام و نماز، آموزش قرآن و احادیث و کارگاه‌های متعدد نقد و بررسی شعر و داستان صورت گرفته است.

صیادی خاطرنشان کرد: این مرکز توانسته جایگاه شایسته‌ای را در سطوح استانی و کشوری کسب کند اما این مرکز از نظر عمرانی هنوز نیمه تمام است و این بر مشکلات این مرکز افزوده است.

این مسئول تصریح کرد: از مسئولین امر انتظار می‌رود با همکاری و تلاش جایگاه مناسب و در دسترس عموم را برای آینده‌سازان این شهرستان فراهم کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول