اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین خبر داد

اعطای بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل‌خانگی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: تاکنون 59 طرح مشاغل‌خانگی قصرشیرین با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

اعطای بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل‌خانگی

علی‌اصغر بهمن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال‌جاری در شهرستان قصرشیرین  56 طرح مستقل و سه طرح پشتیبان در بحث مشاغل‌خانگی تصویب شده است.

بهمن‌پور 32 طرح پروژه بوقلمون‌، 7طرح ماهیان زینتی و اکواریمی، 15 طرح بسته‌بندی تخم‌مرغ‌، 2 طرح بسته‌بندی بذر " تخم" انواع گل‌ها و 3 طرح پرورش اردک و غاز را از جمله طرح‌های مشاغل‌خانگی شهرستان قصرشیرین برشمرد.

وی با اشاره به ارزش چند میلیون ریال تسهیلات در راستای انجام فعالیت در حوزه مشاغل‌خانگی شهرستان قصرشیرین افزود: به هر کدام از طرح‌های مستقل 50 میلیون ریال و به هر کدام از طرح‌های پشتیبان به ازای هر نفر 50 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است که در مجموع 3 میلیارد و300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدبر جهاد کشاورزی قصرشیرین اظهار کرد: تاکنون 59 طرح شامل 56 طرح مستقل و سه طرح پشتیبان با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: با اعطای این تسهیلات برای 66 نفر فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد و تثبیت خواهد شد.

بهمن‌پور با بیان خدمت‌رسانی به دامداران با اشاره به خشکسالی‌های اخیر شهرستان قصرشیرین گفت: تهیه جو یارانه‌دار و توزیع بین دامداران و عشایر منطقه‌، تهیه سبوس و کنسانتره، تهیه ذرت علوفه‌ای و سیلو کردن به‌صورت یارانه‌دار و بلا‌عوض، تهیه یونجه و توزیع بین شهرستان از جمله اقدامات لازم برای خدمت به کشاورزان و دامداران است.

انتهای پیام/خ30/ف4004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول