اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

کاراته‌کاهای قمی شایسته کسب مدال از مسابقات آسیایی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: شرایط فعلی ملی‌پوشان کاراته قم مطلوب است و کاراته‌کاهای جوان و آینده‌دار قم برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی 2012 ازبکستان کاملا آماده‌اند.‌

کاراته‌کاهای قمی شایسته کسب مدال از مسابقات آسیایی هستند

حسین عابدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، امید و بزرگسالان برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی 2012 ازبکستان در حال برگزاری است و در آن شش کاراته‌کای قمی حضور دارند.

وی ادامه داد: در این اردو که در شهرهای مختلف کشورمان با حضور ملی‌پوشان اعزامی به پیکارهای آسیایی برگزار می‌شود، کاراته‌کاران ملی‌پوش قم یعنی امیر مهدی‌زاده، محمدهادی داودآبادی، ناصر نجفی و سعید علی‌پور در تیم ملی بزرگسالان زیر نظر کادر فنی خود را برای حضوری قوی در این دوره از رقابت‌های مردان آسیا در ازبکستان آماده می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: در این اردو که زیر نظر سرمربی و مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان تا اعزام ملی‌پوشان برگزار می‌شود، سه کاراته‌کای قمی خود را در کنار سایر ملی‌پوشان آماده می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کاراته‌کاهای قمی عضو تیم ملی رده سنی نوجوانان خاطر نشان کرد: ملی‌پوش آینده‌دار کاراته استان قم در تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان در روزهای اخیر مهم‌ترین مرحله آماده‌سازی را در تیم ملی کاراته سپری کرد و طی آن در پیکارهای بین المللی ترکیه شرکت کرد که خوشبختانه در این مسابقات نایب قهرمان شد و در حال حاضر از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است.

عابدی با بیان اینکه علیرضا قاضی نماینده کاراته قم در اردوی تیم ملی نوجوانان کاراته کشورمان است اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح رقابت‌های آسیایی بسیار بالا پیش‌بینی می‌شود، در راه اعزام به مسابقات ازبکستان امیدوارم کاراته‌کاران پرتوان کشورمان بتوانند در مصاف با برترین‌های کاراته قاره آسیا توان کاراته ایران را به نمایش گذاشته و سربلند باشند.

وی اظهار داشت: با اینکه شرط اعزام به مسابقات آسیایی حضوری موفق در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به مسابقات ازبکستان و حضور موفق در اردوی‌های متوالی تیم ملی در ماه‌های بسیار طولانی است، خوشبختانه تمام نمایندگان کاراته قم با آمادگی کامل در این اردوها حاضر هستند. 

رئیس هیئت کاراته استان قم تاکید کرد: قطعا اگر ملی‌پوشان کاراته قم بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند و با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه نشوند،‌ عازم مسابقات آسیایی می‌شوند و این از اقبال خوب کاراته قم است که چهره‌های توانمند کاراته قم به ازبکستان اعزام شوند و البته برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی گفت: موفقیت تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در مسابقات آسیایی به عوامل مختلف بستگی دارد که یکی از آنها شرایط اردو و نحوه میزبانی از این اردوهاست که خوشبختانه فدراسیون با تلاش زیاد در این زمینه بهترین عملکرد را داشته است. 

عابدی در ادامه با اشاره به حضور کاراته‌کای قمی عضو تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان در پیکارهای بین‌المللی کاراته ترکیه ابراز داشت: علیرضا قاضی در وزن منهای 63 کیلوگرم عضو قمی اعزامی به این مسابقات بود که در نهایت صاحب نشان نقره شد، ضمن اینکه سید امیرحسین موسوی‌پور نیز عضو تیم ملی امید کشورمان است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول