اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

اعتبارات راهسازی در بخش محوری سوادکوه افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه خواستار افزایش اعتبارات در بخش راه سوادکوه شد و گفت: سوادکوه بیش از 900 کیلومتر راه روستایی و راه اصلی و فرعی دارد.

اعتبارات راهسازی در بخش محوری سوادکوه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز با اشاره به اینکه با مسدود شدن محورهای مواصلاتی استان مازندران، محور سوادکوه شاهد بار ترافیکی بالایی است، گفت: توجه به محور سوادکوه که از محورهای مهم و اثرگذار در ورود به استان‌های شمالی محسوب می‌شود باید چشمگیرتر باشد.

معاون فرماندار سوادکوه به چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: با چهار بانده شدن این محور شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت آمد مسافران و مردم می‌شویم.

وی خواستار اختصاص اعتبارات خاص و ویژه استانی و ملی برای محور سوادکوه شد و ادامه داد: برعهده گرفتن نقش ملی در انتقال مسافران مختلف در مقاطع گوناگون سال در محور سوادکوه نیازمند نگاه ویژه و خاص به سوادکوه است.

* گستردگی جغرافیایی سوادکوه به تجهیزات و اعتبارات کلان‌تری نیاز دارد

رحمتی به تلاش‌های مسئولان شهرستان سوادکوه در ایام برف‌گیر اشاره کرد و افزود: باز نگهداشتن محور سوادکوه به ویژه در منطقه گدوک این شهرستان فعالیت بزرگی بود که در زمستان امسال و سال‌های قبل انجام گرفت و امکانات و تجهیزات راهداری و پزشکی و امدادی را به این منطقه کشاند.

معاون فرماندار سوادکوه به کوهستانی و برف‌گیر بودن شهرستان سوادکوه اشاره کرد و ابراز داشت: گستردگی جغرافیایی شهرستان سوادکوه به امکانات و تجهیزات و نیر اعتبارات کلان‌تری نیاز دارد.

وی به راه‌های روستایی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و متذکر شد: راه‌های روستایی سوادکوه نیاز به اعتبارات خاصی دارد تا شاهد تثبیت جمعیت و راه‌اندازی کارخانجات، شرکت‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آن باشیم.

رحمتی، توجه به راه را از مقدمات توسعه شهرستان سوادکوه توصیف کرد و اذعان داشت: سوادکوه بیش از 900 کیلومتر راه روستایی و راه اصلی و فرعی دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول