اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پروش استان قزوین:

اردو‌های جهادی تضمین‌کننده اقتدار و سازندگی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برپایی اردو‌های جهادی در واقع موجب تضمین اقتدار و سازندگی در کشور می‌شود.

اردو‌های جهادی تضمین‌کننده اقتدار و سازندگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا کاظم زمانی ظهر امروز در جلسه شورای تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه پرورشی و تربیت بدنی در سطح مدارس و مجتمع‌های آموزشی استان قزوین اظهار کرد: رشد کیفی برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و پرورشی اجرا شده در طول سال گذشته در مدارس این استان به نسبت سال‌های قبل بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به لزوم همیاری و تعامل ادارات، دفاتر و نمایندگی‌های آموزش و پرورش برای توسعه برنامه‌ها و ایده‌های فرهنگی در مدارس کشور برای دانش‌آموزان تصریح کرد: داشتن دغدغه بیشتر و کار مضاعف در این زمینه از سوی مسئولان در روند اجرای برنامه‌های پرورشی و فرهنگی بسیار تاثیرگذار و نتیجه‌بخش بوده و موجب نشاط و تعالی بیشتر در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی اردو‌های سازندگی طرح هجرت دانش‌آموزی در ایام تابستان نقش بسیار مهم و اساسی را در غنی‌تر شدن اوقات دانش‌آموزان ایفا می‌کند عنوان کرد: مدیران اجرایی و مربیان مدارس باید با تبلیغ بیشتر زمینه را برای گرایش هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به سوی طرح‌های هجرت فراهم کرده و سبب نشاط و رشد روحیه فعالیت‌های گروهی در بین دانش‌آموزان شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین آشنایی‌ هر چه بیشتر و عمیق‌تر دانش‌آموزان با فرهنگ کار و پیشرفت را مهم‌ترین ثمره برگزاری اردو‌های سازندگی عنوان و تصریح کرد: اقتدار و پیشرفت همه جانبه کشور با برپایی اردوهای جهادی در بین جوانان و نوجوانان تضمین شده و سازندگی و عمران روستاها نیز دو برابر می‌شود.

زمانی لزوم بهره‌گیری از دانش و تجارب متولیان امور فرهنگی و هنری در سطح جامعه با هدف برنامه‌سازی برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را بسیار ضروری و تاثیرگذار برشمرد و بیان کرد: نظام آموزش و پرورش از تمام استعداد‌ها و خلاقیت‌ها در راستای اثربخش کردن فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس برای دانش‌آموزان استقبال کرده و از تمام آنها استفاده می‌کند.

وی در خاتمه یادآور شد: در حوزه مسائل علمی و آموزشی نیز باید با جدیت و توان بیشتری زمینه را برای گرایش بیشتر دانش‌آموزان به برنامه‌های علمی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول