اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

واحدهای تولیدی تعطیل ایلام شناسایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: واحدهای تولیدی تعطیل ایلام شناسایی می‌شود.

واحدهای تولیدی تعطیل ایلام شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی مهدوی ظهر امروز در جمع شماری از کارشناسان حوزه صنعتی استان ایلام اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تولید کنندگان برنامه‌های مختلفی از سوی این دستگاه اجرایی تدوین و طراحی شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام پالایش پروانه‌های صنعتی در استان ایلام است که در دستور کار قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: این طرح مهم با هدف خدمات‌دهی مناسب به صنعتگران فعال استان ایلام از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان اجرایی می‌شود.

مهدوی تصریح کرد: اکنون بیش از 700 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در بانک آمار سازمان ثبت شده است که برخی از آنها سال‌هاست که غیر فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بر این اساس با مالک 130 واحد تولیدی غیر فعال مکاتباتی صورت گرفته و پس از بازدید کارشناسان مربوطه در صورت تأیید عدم فعال بودن واحدها نسبت به ابطال پروانه بهره‌برداری آنها اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام یکی از سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برای ارائه خدمات به واحدهای فعال و پویای ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: با حذف آمار پروانه بهره‌برداری تعطیل از بانک اطلاعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام می‌توان با توان بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای حل مشکل واحدهای تولیدی تلاش کرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول