اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق چرام:

مدیریت تحکمی رو به افول و شکست است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: مدیریت تحکمی در همه حال رو به افول و شکست است که باید از آن همواره عبرت گرفت.

مدیریت تحکمی رو به افول و شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی امروز در جلسه تودیع و معارفه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین، مبانی مدیریت خویش را بر اساس سخنان امام علی به مالک اشتر دانست و اظهار داشت: مدیریت این حقیر خدا جهت، اخلاق محور و خلق خدمت بود.

وی با بیان این که مدیریت‌ها در یک تقسیم‌بندی به مدیریت اکتسابی و ذاتی تقسیم می‌شود، گفت: امروزه مدیریت اکتسابی در مراکز علمی و دانشگاهی کسب می‌شود ولی مدیریت ذاتی در ذات و فطرت انسان است.

فرماندار چرام گفت: مدیریت تدبیری است مبتنی بر کرامت انسانی و رو به رشد و تعالی، ولی مدیریت تحکمی مبتنی بر تحقیر و استبداد و رو به افول و شکست است.

وی با بیان این که از ویژگی‌های دیگر مدیریت، شرح صدر، کرامت انسانی، شجاعت، صراحت و صداقت است گفت: باید شجاع بود که اولین شرط جاودان ماندن شجاعت است.

امامی کارنامه دوران فرمانداری خویش را درخشان قلمداد کرد و ابراز داشت: در این دوران محدود به عنوان اولین فرماندار مانند بلدوزر ناهمواری‌ها را هموار و با نیاز سنجی لازم اقدامات خوبی در راستای استقلال و استقرار ادارات، راه‌اندازی سایت اداری، فعال کردن پروژه‌های راکد دشت شمس‌آباد، مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشکده صنعت و معدن انجام دادم.

وی افزود: توجه به مناطق محروم به ویژه دهستان پشته زیلایی، توجه به امر بهسازی روستاها، عملیاتی کردن انتقال روستاهای بناری علیا و سفلی، فعال نمودن پروژه‌های مواصلاتی، برگزاری موفق انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیگر اقدامات این جانب بود.

فرماندار سابق چرام تصریح کرد: ایجاد تعامل با دستگاه‌های فرادستی و فرودستی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان از دیگر کارهای قابل توجه ما در این شهرستان نوپا بود.

وی در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم چرام تقدیر کرد و گفت: از ادارات و نهادهای مختلف و مدیران اجرایی، دهیاران و شوراهای شهر و روستا و به ویژه همکاران زحمت‌کش خود در فرمانداری کمال تقدیر و تشکر را دارم و تقاضا دارم نهایت همکاری را با فرماندار جدید داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول