اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام:

گروه‌های اطفای حریق در حفاظت محیط زیست ایلام تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: گروه‌های اطفای حریق در حفاظت محیط زیست ایلام تجهیز شدند.

گروه‌های اطفای حریق در حفاظت محیط زیست ایلام تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غلامحسین کاظمی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استمرار پدیده خشکسالی و مشکلات ناشی از آن گروه‌های اطفای حریق این اداره کل تجهیز شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز کمتر از 10 مورد حریق منابع طبیعی گزارش شده که در نخستین فرصت به اطفای آن اقدام شده است.

این مسئول اضافه کرد: مردم و طبیعت دوستان ایلامی باید با همکاری لازم مانع بروز هرگونه حریق در محیط زیست طبیعی استان ایلام شوند.

کاظمی تصریح کرد: هنگامی که مردم به طبیعت مراجعه کرده و احتمالا به برافروختن آتش اقدام می‌کنند حتماً در حین برگشت از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند تا مشکلات بعدی برای محیط زیست به وجود نیاید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده بیشتر حریق‌های روی داده مربوط به افراد بی‌توجه به طبیعت و محیط زیست بوده که باید این مشکل نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: باید در اینجا از مردم طبیعت دوست استان ایلام تقدیر شود که در راستای حفاظت از محیط زیست همواره همیار ما هستند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان ایلام کرده و در این راستا موفقیت‌هایی حاصل شده است.

کاظمی تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد مصوبات دور سوم سفر اجرایی شده و 20 درصد باقیمانده نیز در سال جاری در استان محقق می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: ارزیابی پروژه‌های بزرگ مشمول ارائه گزارش ارزیابی نیز به عنوان یک اولویت دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری مانور اطفای حریق در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از دیگر برنامه‌های اجرا شده این دستگاه اجرایی بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست استان ایلام و با توجه به همگانی بودن این مهم نیازمند همراهی آحاد مردم هستیم.

کاظمی تصریح کرد: افزون بر این نیازمند حمایت مسئولان ذی‌ربط بوده که باید بیش از گذشته به این مقوله توجه و عنایت ویژه‌ای شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: یکی از وظایف این دستگاه اجرایی آشنایی و ترغیب مسئولان و مردم با مقوله مسائل زیست‌محیطی است.

وی ادامه داد: در سال جاری با عنایت ویژه به این مهم وظایف خود را در اقصی نقاط استان ایلام اجرایی خواهیم کرد.

این مسئول اضافه کرد: دیدگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام توسعه پایدار استان همراه با حفاظت از محیط زیست است.

کاظمی تصریح کرد: در این توسعه باید توجه و عنایتی به سرمایه نسل حاضر و آتی که همان محیط زیست طبیعی است بیش از گذشته شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی نیز در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول