اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دنا:

مدارس 10 روستای دنا به استقبال طرح هجرت 3 می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دنا گفت: با اعتبار 170 میلیون ریالی مدارس 10 روستای دنا به استقبال طرح هجرت سه می‌روند.

مدارس 10 روستای دنا به استقبال طرح هجرت 3 می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، علی‌محمد بهره‌مند در نشست ساماندهی طرح هجرت سه در شهرستان دنا اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال در آموزشگاه‌های مدارس کریک، سی‌سخت، پاتاوه، سادات محمودی، بن‌زرد علیا و سفلی، توت‌نده، دارشاهی و میمند با هدف ایجاد نشاط و شادابی و مرمت مدارس به مدت سه ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح برکات و ثمرات زیادی داشته و علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت بسترهای لازم را برای نوجوانان و جوانان فراهم می‌آورد و در بهبود توسعه شهرستان کمک شایانی را در پی دارد.

این مسئول افزود: یکی از اثرات مهم و مفید این طرح، فرهنگی بودن آن و انتقال باورهای فرهنگی و تقویت آن و تقویت روحیه ایثارگری و نشاط و خودباوری در مناطق محروم است.

مدیر آموزش و پرورش دنا افزود: سال گذشته 90 درصد از طرح هجرت با موفقیت در 17 آموزشگاه مدارس دنا اجرا شد و از ویژگی‌های مهم این طرح ارتقاء سطح علمی و تقویت و تربیت و پرورش روح و بدن و ایجاد روحیه دینی و تلاش و جهاد در دانش‌آموزان است.

بهره‌مند گفت: در تابستان سعی بر این است که کلاس‌های تقویتی، دروس تخصصی و آموزش فنون ورزش ویژه تمام مقاطع تحصیلی ایجاد و اردوهای تفریحی علمی نیز اجرا شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول