اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

2.2 میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری به بخش دامپروری شده است

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 2.2 میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری به بخش دامپروری استان کرمانشاه شده است.

2.2 میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری به بخش دامپروری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام خانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالعه 8 مجتمع دامپروری از محل طرح توسعه دامپروری در حال انجام و تعدادی در دست اقدام و بهره‌برداری است که با این افزایش جمعیت دامی به بیش از 50 هزار واحد می‌رسد.

وی افزود: در بخش تولید و تجمیع واحدهای پرورشی الویت واگذاری با فارغ‌التحصیلان است که اهم فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی در این بخش است. تولید بیوگاز از کود حیوانی یکی از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است که در سال گذشته در روستای برهان‌الدین روانسر با موفقیت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در تولید برق نیز، گاوداری بنیاد کنگاور به‌عنوان پیشتاز این طرح در کشور است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: در بخش هدفمندی یارانه‌ها امسال 11 میلیارد ریال در بخش بهینه‌سازی مصرف سوخت در70 گاوداری ‌و 44 دامداری‌‌ داشتیم.

وی ادامه داد: دربخش کمک‌های فنی و اعتباری 2.2 میلیارد تومان که در بخش دامپروری همه طرح‌ها به بانک معرفی شده است و بقیه طرح‌ها نیز در حال عقد قرارداد است.

خانی یادآور کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان دربخش کمک‌های فنی و اعتباری جذب شده است.

وی با بیان اینکه 30 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات سفر رهبری به بخش کشاورزی داده شده که 25 میلیارد آن جذب شده است، اظهار کرد: در طرح توسعه کشاورزی 173 میلیارد تومان سهم استان کرمانشاه است که 92 درصد آن جذب طرح‌های معرفی شده در بخش کشاورزی شده و 8 درصد مابقی به بخش دامپروری اختصاص یافته که این نشان از استعداد و توانمندی استان در این بخش است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول