اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه رودهن خبر داد

آموزش امور فرهنگی به دانشجویان در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد رودهن از برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‏نویسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با برگزاری این دوره دانشجویان مستعد برای انجام کارهای فرهنگی در فضای مجازی آموزش می‏بینند.

آموزش امور فرهنگی به دانشجویان در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، بر آموزش دانشجویان مستعد برای انجام کارهای فرهنگی در عرصه سایبری و مجازی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: امروز عرصه اینترنت به عنوان مؤثرترین تریبون اطلاع‏رسانی، تبلیغ و فعالیت‏های اثربخش محسوب می‏شود.

سراج ادامه داد: به همین منظور به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و به منظور آموزش دانشجویان مستعد برای انجام کارهای فرهنگی در عرصه سایبری و مجازی، برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی وبلاگ‏نویسی در این دانشگاه در نظر گرفته شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: مدرس این کارگاه آموزشی وبلاگ‏نویسی سیدابوالقاسم هاشمی است.

سراج ادامه داد: جوانان باید در عرصه اینترنت از مهارت‏های بالایی برخوردار شوند تا به عنوان افسران جنگ نرم به شایستگی به وظایف الهی و انسانی خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در آینده نیز دوره‏های آموزشی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار و بر شمار دانشجویان فعال و مؤثر در عرصه سایبری افزوده شود.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول