اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر در بازدید از مدرسه فوتبال مطرح کرد

شکوفایی استعدادهای ورزشی باقرشهر در مدرسه فوتبال عطر سیب

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با تاکید بر پرورش استعدادهای ورزشی باقرشهر گفت: استعدادهای ورزشی باقرشهر در مدرسه فوتبال عطر سیب شکوفا می‌شوند.

شکوفایی استعدادهای ورزشی باقرشهر در مدرسه فوتبال عطر سیب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مدرسه فـــوتبال عطر سیب شهرداری باقرشهر با مجوز رسمی از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر طرح آسیا ویژن A.F.C پس از افتتاح استادیوم ایثارگران در مجموعه فرهنگی ورزشی عطر سیب فعالیت خود را آغاز نموده و نسبت به شناسایی و استعدادیابی نونهالان مستعد اقدام کرده است.

شهردار باقرشهر، در بازدیدی که از محل برگزاری تمرینات مدرسه فوتبال عطر سیب داشت، تشکیل مدرسه فوتبال در این مجموعه را نشانه اهمیت دادن مسئولان به امر ورزش و تندرستی شهروندان دانست و با توجه به استقبال خوب نونهالان و نوجوانان، برگزاری این کلاس‌ها را بسیار مطلوب و ضروری ارزیابی کرد و از دست‌اندرکاران و مربیان آن تقدیر و تشکر کرد.

جمشید سعادتمند با اشاره به گزارشات دریافتی مبنی بر حضور بسیاری از بازیکنان در تیم ملی و باشگاه‌های معتبر تهرانی و شهرستانی آن را نشانه پویایی و زحمات دلسوزانه مربیان این مدرسه فوتبال دانست.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه فوتبال عطر سیب در طول شش سال گذشته گفت: شهرداری باقرشهر اصلی‌ترین مجموعه در تربیت و پرورش استعدادهای ورزشی در جنوب تهران است و مدرسه فوتبال مجموعه ورزشی عطر سیب تاکنون توانسته است با توجه به امکانات مناسبی که در اختیار دارد خاستگاه تمامی رده‌های سنی در ورزش فوتبال است.

رضا لک اظهار داشت: مدرسه فوتبال شهرداری با تلاش آقای علی‌محمد اسدی مربی دارای مدرک بین‌المللی مربیگری D آسیا همراه با کادر مربیان مجرب و کارآزموده تاکنون فعالیت مستمری داشته و توانسته است استعدادهای فوتبال از جمله حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم و تیم ملی را به ورزش کشور معرفی کند.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر با اشاره به شروع ثبت‌نام ترم تابستانه افزود: نونهالان، نوجوانان و جوانان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 23 خرداد و از ساعت هشت صبح تا 12 به مجموعه ورزشی عطر سیب شهرداری باقرشهر مراجعه کرده و در این کلاس‌ها شرکت کنند.

این گزارش حاکی است، مدرسه فوتبال عطر سیب با مـدیــریت عــــزیز سلیمانی رئیس کمیته فوتسال استان لرستان و مربی بین‌المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا با جدیدترین شیوه‌های آموزشی فوتبال و تمرینات C.R.I با کادر مربیان مجرب و کارآزموده و مورد تائید کنفدراسیون فــوتبال آسیا A.F.C در رده‌های سنی هشت تا 18 سال ثبت‌نام می‌کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول