اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور:

تحریم‌ها بر صنعت هوایی ایران کارساز نشد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور گفت: تحریم‌های غرب در 33 سال از عمر پر برکت انقلاب نتوانست صنعت هوایی ایران را از کار بیاندازد.

تحریم‌ها بر صنعت هوایی ایران کارساز نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود رسولی نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه دستگاه کمک ناوبری DVOR-DME  که در فرودگاه بین‌المللی آبادان و با حضور مسئولان شهری برگزار شد، با اشاره به تحریم‌های کشورهای غربی اظهار کرد: یکی از حربه‌هایی که دشمن برای ضربه زدن به کشورهای دیگر استفاده می کند، تحریم و در تنگنا قرار دادن آن کشور است.

 افزود: تحریم ابزاری است برای فشار آوردن به سایر کشورها، محدود کردن رفتارها و توانمندی کشورها است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران پس از گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و قرار داشتن در هزاران هزار تحریم، سربلند و سرافراز از بوته آزمایش بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: یکی از نکات هدف دشمن در تحریم‌ها، صنعت حمل و نقل هوایی است که باید دقت زیادی به این موضوع شود.

رسولی نژاد در ادامه گفت: وقتی دشمن قصد دارد امتیازی را به کشور بدهد، تحویل قطعات یدکی و تکمیل ابزار و سیستم‌های هوانوردی بهترین وعده او محسوب می‌شود که این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی گفت: حمل و نقل هوایی به دلیل تکنولوژی بالا، حساسیت زیاد و انعکاس فراوانی که در دنیا دارد، کانون توجه همگان چه در پیشرفت‌ها و چه در تحریم‌ها است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور اضافه کرد: ما از سالیان دور در بدنه صنعت به فکر دور زدن تحریم‌ها و حل مشکلات با استفاده از اندیشه‌ها و توانمندی‌های داخلی بوده‌ایم و خوشبختانه تا به امروز پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به مزیت‌های تحریم در کشور گفت: اگر چه تحریم محدوده انتخاب را محدود کرد و دایره انتخاب را برای مدیران کوچک کرد و همچنین بازار را محدود کرد اما فکر و اندیشه‌های مقابله با تحریم جان گرفت و دانشمندان این مرز و بوم توانستند، توفیقات زیادی را در زمینه‌های مختلف نصیب این کشور کنند.

رسولی نژاد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه کسانی که در عملیات نصب و راه‌اندازی این سیستم تلاش کردند، خاطر نشان کرد: امید داریم بیش از گذشته شاهد کارهای شکوهمندی در نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و به یمن و برکت توان ملی و حضور مثبت و گسترده جوانان برومند ایرانی پیشرفت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف کسب کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول