اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

طرح محرومیت‌زدایی در ایلام اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: طرح محرومیت‌زدایی در ایلام اجرایی می‌شود.

طرح محرومیت‌زدایی در ایلام اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست طرح محرومیت‌زدایی استان ایلام اظهار داشت: این طرح به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استان ایلام با جدیت بیشتری در سال 91 اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات گسترده‌ای که در خصوص طرح محرومیت‌زدایی در استان صورت گرفته است، اجرای این طرح در سال جاری با جدیت کامل و در بخش‌های مختلف، پیگیری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: طرح محرومیت‌زدایی استان جهت‌گیری اصلی خود را پیدا کرده است و دستگاه‌ها در این راستا همکاری لازم را داشته و این طرح و به نتایج خوبی رسیده‌ است.

اعلایی تصریح کرد: اجرای این طرح از نیازهای اساسی استان ایلام بوده که به این مقوله مهم توجه جدی و ویژه‌ای شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه این طرح از سال گذشته در استان ایلام شروع شده اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدونی در راستای محرومیت‌زدایی استان ایلام تلاش شده است.

وی ادامه داد: در گام نخست با جمع‌بندی مناسب آمار محرومین استان استخراج شده و با استفاده از این آمار تجزیه و تحلیل خوبی از وضعیت استان ایلام به دست آمده است.

این مسئول اضافه کرد: تمرکز آماری که تمام اطلاعات بر روی یک سامانه قرار گیرد کمتر در استان ایلام سابقه داشته و این رویداد کمک شایانی به مدیران و مسئولین می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول