اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محمودآباد:

فاز نخست کنارگذر محمودآباد تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار محمودآباد با اشاره به اینکه کنارگذر شرقی محمودآباد در سه فاز در حال اجرا است، بیان داشت: فاز نخست این کنارگذر در تابستان امسال به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

فاز نخست کنارگذر محمودآباد تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علی‌اصغر مسلم‌پور بعدازظهر امروز در بازدید از کنارگذر شرقی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رضایت کامل شهروندان را جلب کنند، بیان داشت: اجرای کنارگذرهای غربی و شرقی یکی از همین خواسته‌های به جای مردم بود و تلاش کردیم که این مهم را به سرانجام برسانیم.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز و به ویژه در فصل تابستان با توجه به ساحلی بودن محموداباد و میزبانی از مسافران زیادی که از نقاط مختلف کشور به این شهرستان سفر می‌کنند عدم وجود کمربندی و یا کنارگذر، مشکلات ترافیکی و عبور و مرور در سطح شهر را به دنبال داشت.

مسلم‌پور افزود: با رایزنی‌های مناسب که با مسئولان استانی و حتی کشوری انجام گرفت، اجرای کنارگذر را خواستار شدیم و امروز شاهد اجرای کنارگذر شرقی پس از اجرای تقریبا کامل کنارگذر غربی هستیم.

شهردار محمودآباد درباره کنارگذر شرقی محمودآباد تصریح کرد: پروژه احداث کنارگذر شرقی برای کم‌کردن بار ترافیکی شرق این شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال 88 به طول 6.7 کیلومتر و به عرض 30 متر در 64 روز کاری با همکاری مناسب و کم‌سابقه کشاورزان منطقه آزادسازی و به سه فاز برای اجرا تبدیل شد.

مسلم پور خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه از 16 متری انتهای کوی میرزاده عشقی آغاز و در نهایت  به طول 2.5 کیلومتر از باغ بنیاد مستضعفان محمودآباد به خیابان معلم متصل می‌شود.

شهردار شهر ساحلی محمودآباد ابراز امیدواری کرد با توجه به ضرب الاجلی که به پیمانکار این پروژه دادیم و سرعت عمل مناسبی که هم‌اکنون در اجرای آن شاهد هستیم تا اواسط تابستان امسال فاز اول این کنارگذر به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول