اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دبیر کل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور خبر داد

تشکیل ستاد برنامه و بودجه کتابخانه‎ها در تمام استان‎ها

خبرگزاری فارس: معاون دبیر کل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور گفت: یکی از برنامه‎های این نهاد تشکیل ستاد برنامه و بودجه در تمامی استان‎هاست.

تشکیل ستاد برنامه و بودجه کتابخانه‎ها در تمام استان‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پرویز برقی‌شیرازی بعد از ظهر امروز در همایش کارشناسان برنامه‎ریزی در استان گلستان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، هنوز برنامه مدون و مصور راهبردی که محصول همکاری و خرد نهایی در نظام باشد محقق نشده و فقط مقدمات آن فراهم شده است.

وی به جایگاه والای کارشناسان برنامه‎ریزی پرداخت و اذعان داشت: کارشناسان برنامه‎ریزی در استان‎ها از ظرفیت بالایی برخوردارند و مسئولیت‎های کلیدی و مهمی همچون پیگیری امور نهاد کتابخانه‎ها در استان‎ها و فراهم کردن فعالیت بخش برنامه نهاد را بر عهده دارند.

معاون دبیر کل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور یادآور شد: کارشناسان برنامه‎ریزی اهتمام دارند مصوباتی که در برنامه‎ سالانه استان توسط مدیران کل به تصویب رسیده را پیگیری تا برنامه نهاد را اجرایی کنند.

برقی‎شیرازی از کارشناس برنامه‎ریزی استان‎ها خواست تا هر چه زودتر پیش‎نویس برنامه‎های خود را به نهاد کتابخانه‎ها ارسال کنند و با ارائه گزارش عملکرد، وضع موجود ادارات مربوطه خود را تحلیل‎ کنند تا جایگاه مستندسازی به جایگاه اصلی و واقعی خود برسد.

همایش سه روزه کارشناسان برنامه‎ریزی نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور از امروز با حضور پرویز برقی‌شیرازی معاون و دبیر کل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور، غلام‌حسین نفیسی مشاور دبیر کل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور، سیدحسین علوی مدیر کل کتابخانه‎های عمومی گلستان و کارشناسان برنامه‎ریزی استان‎ها در هتل آذین گرگان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول