اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مبارک‌آباد خبر داد

احداث 3 هکتار بوستان در مبارک‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار مبارک‌آباد از احداث ساختمان شهرداری و مرکز آتش نشانی و همچنین ایجاد سه هکتار پارک در قالب پروژه‌های عمرانی سال جاری این شهرداری خبر داد.

احداث 3 هکتار بوستان در مبارک‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد حسین طاهری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مبارک‌آباد شهر نوپایی است که به دلیل وجود بافت سنتی در ساخت و سازها در گذشته نیاز به تغییرات عمده‌ای در راستای ارتقای وضعیت شهری در اکثر نقاط دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت بلوار امام خمینی(ره) اضافه کرد: مهمترین مشکل پروژه بلوار امام خمینی(ره) که در مسیر محور ترانزیتی شرق به جنوب کشور است، اراضی و واحدهای مسکونی شهروندان که در طرح عقب نشینی این بلوار قرار دارند، است که تاکنون همکاری مطلوبی در این زمینه داشته‌اند.

شهردار مبارک‌آباد با اشاره به خرید دو واحد مسکونی به ارزش 170 میلیون ریال برای بازگشایی این بلوار تصریح کرد: این دو واحد به مساحت 353.12 مترمربع با همکاری مالکان آن‌ها تخریب شد و بازگشایی قسمتی از بلوار امام خمینی(ره) انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا و برای جایگزینی و عقب‌نشینی مسجد امام خمینی(ره) قطعه زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع توسط شهرداری مبارک‌آباد به هیئت امنای مسجد واگذار شد که زمین مربوطه از آموزش و پرورش خریداری شده است.

طاهری با اشاره به اجرای پروژه‌های زیربنایی متعدد در شهر مبارک‌آباد بیان داشت: فاز نخست کانال سنگی به طول 800 متر و ارتفاع 1.20 متر و ضخامت 60 سانتی‌متر در خیابان شهید رضایی و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال توسط شهرداری در حال انجام بوده که با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در مراحل پایانی ساخت است.

این مقام مسئول با ذکر پروژه‌های شهرداری مبارک‌آباد در سال جاری تصریح کرد: سه پروژه مهم بازگشایی کامل بلوار امام خمینی(ره)، شروع و تاسیس ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی و احداث سه هکتار پارک در برنامه‌های عمرانی این شهرداری در سال جاری قرار دارد.

شهردار مبارک‌آباد در پایان با اشاره به تعامل مثبت و سازنده شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر با مشارکت 30 درصدی شهروندان و 70 درصدی شهرداری توانایی انجام آسفالت تمام معابر شهر را داریم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول