اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استفاده بهینه معلولان

معابر سیستان ‌و بلوچستان مناسب‌سازی شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سیستان‌و بلوچستان گفت: معابر و خیابان‌های شهرهای استان برای استفاده بهینه معلولان مناسب‌سازی شود.

معابر سیستان ‌و بلوچستان مناسب‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌ و بلوچستان، مهدی صفدری  اظهار داشت: افراد معلول همانند دیگر شهروندان از تساوی حقوق مدنی در جامعه برخوردارند، بنابراین حل مشکلات فضاهای شهری با هدف تردد بهینه آنان الزامی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز خدمات شهری برای استفاده معلولان مناسب نیست، افزود: مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، ورودی برخی بانک‌ها، ادارات و حمل و نقل شهری در زاهدان برای استفاده بهینه معلولان مناسب‌سازی شده که این مهم باید در دیگر شهرهای استان اجرا شود.

صفدری مناسب سازی محل‌های تردد معلولان در سطح شهرها، نصب آسانسور و استانداردسازی پارک‌های شهری و حمل و نقل عمومی را از وظایف کمیته مناسب‌سازی استان عنوان کرد و از مسئولان خواست در ساخت سازهای مکان‌های عمومی مناسب سازی تردد معلولان را رعایت کنند.

رئیس کمیته مناسب‌سازی سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: برای مکان‌های فاقد مناسب‌سازی، پروانه پایان کار صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول