اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان:

مدیران ورزشی اصفهان از نصرآزادانی حمایت نکردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: با وجودی که تأثیری در رأی کادر فنی تیم ملی تکواندو نداشت، اما مدیران ورزشی استان اصفهان باید در مورد نصرآزادانی با فدراسیون تعامل می‌کردند.

مدیران ورزشی اصفهان از نصرآزادانی حمایت نکردند

مصطفی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عدم انتخاب علیرضا نصرآزدانی برای حضور در المپیک، گفت: پس از اینکه رسانه‌ها خبر انتخاب نشدن نصرآزادانی را اعلام کردند، پی‌گیری زیادی کردم تا دلیل اصلی این تصمیم کادر فنی را بدانم.

وی با اشاره به گفت‌وگویی که با مدیر فنی تیم ملی تکواندو داشته است، افزود: ذوالقدر با ابراز تأسف نسبت به اعزام نشدن نصرآزادانی به المپیک، اعلام کرد که این ورزشکار با باقری‌معتمد در تمام فاکتورها یکسان بوده‌اند اما رنکینگ جهانی باقری بهتر بوده است.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان یادآور شد: فدراسیون پیش‌تر اعلام کرده بود که با مسابقه انتخابی نفرات اعزامی به المپیک را مشخص می‌کند اما در نهایت بدون مسابقه انتخاب نفرات برتر را مشخص کردند.

وی با گلایه شدید از مدیران ورزشی استان که پی‌گیر وضعیت نصرآزادانی نبودند، تصریح کرد: مسئولان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به طور مرتب پی‌گیر وضعیت باقری‌معتمد بوده و جلساتی را با رئیس فدراسیون برگزار کردند اما حمایتی از نصرآزادانی صورت نگرفت.

رئیسی افزود: به دلیل اینکه مصالح ملی کشور در میان است، انتظار داریم باقری‌معتمد بتواند در المپیک نتیجه خوبی به دست بیاورد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول