اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

همکاری شهرداری و هیئت‌ شنای شوشتر برای ایمن‌سازی ‌رودخانه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از همکاری هیئت ‌شنا و شهرداری برای کاهش تلفات و ایمن سازی رودخانه در هفته‌های آینده خبر داد.

همکاری شهرداری و هیئت‌ شنای شوشتر برای ایمن‌سازی ‌رودخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌ پور صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شهرداری شوشتر و هیئت ‌شنای این شهرستان در راستای کاهش تلفات در سواحل رودخانه شوشتر باید وارد همکاری شوند و در این باره مذاکرات لازم انجام شده است.

وی افزود: شهرداری شوشتر نیازمند همکاری دیگر متولیان امر در ایمن‌سازی ساحل ‌رودخانه است و از اقدامات هیئت شنای شوشتر در این زمینه تجلیل می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این باره قرار شده است که شهرداری شوشتر به هیئت‌شنا هزینه‌های استخدام نجات غریق‌ها و قایق‌های مورد ‌نیاز را به عنوان کمک پرداخت کند و هیئت شنا اقدامات لازم را برای امداد ساحلی در شوشتر انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های متولی نیز در این باره هرکدام نقش‌هایی را برعهده دارند، افزود: قرار شده که هلال احمر نیز در کنار ساحل رودخانه تیم امدادرسانی خود را به عنوان ارائه کننده کمک‌های ایمنی و اولیه در ساحل رودخانه مستقر کند.

سالم‌پور تأکید کرد: شورای شهر از هرگونه اقدام در زمینه ایمن سازی و سالم سازی حاشیه رودخانه و تبدیل آن به یک مکان تفریحی امن برای شهروندان استقبال می‌کند.

گفتنی است همه ساله در شوشتر از 12 تا17 نفر در سواحل رودخانه‌های گرگر و شطیط شوشتر غرق می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول