اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات جودو انتخابی خراسان‌رضوی در رده نوجوانان و جوانان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات جودو انتخابی استان در دو مقطع سنی نوجوانان و جوانان خبر داد.

برگزاری مسابقات جودو انتخابی خراسان‌رضوی در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدعلی خالقی‌مقدم از برگزاری مسابقات جودو انتخابی استان در دو مقطع سنی نوجوانان و جوانان خبر داد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های منتخب دو رده سنی نوجوانان و جوانان شهرستان‌های استان در هشت وزن در سالن جودو مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد (خانه جودو) به منظور شناسایی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام فدراسیون جودو، مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مذکور تیرماه امسال به منظور تشکیل تیم‌های ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی گفت: نفرات برتر هر وزن در رده سنی نوجوانان به سی و دومین دوره و در رده سنی جوانان به سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی در پایان از برگزاری مسابقات جودو انتخابی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مشهد در دوم تیرماه به منظور حضور تیم این شهرستان در مسابقات انتخابی استان خبر داد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول