اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرداری اصفهان

آغاز به ‌کار هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلا‌نشهرهای کشور

خبرگزاری فارس: هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد.

آغاز به ‌کار هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلا‌نشهرهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان صبح امروز آغاز به کار کرد.

در این همایش که به مدت دو روز برگزار می‌شود، مدیران بازرسی شهرداری‌های مشهد، همدان، قم، اهواز، شیراز، کرمانشاه، کرمان، رشت، تهران، زاهدان، تبریز، ارومیه، کرج و اصفهان حضور دارند.

هدف از برگزاری همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور تبیین و تدوین راهبردهای نظارتی با استفاده از دانش و تجارب تمامی مدیران در حوزه‌های گوناگون از جمله نظارت و بازرسی، ارزیابی عملکرد و ضرورت ایجاد وحدت رویه و تدوین دستورالعمل‌های واحد، تعامل قوی و سازمان یافته است.

به گزارش فارس، بازرسی در مباحث نظارتی یک ضرورت ملی و بنیادی است و تمامی نظام‌های موجود در جامعه امروزی برای تثبیت، حفظ و بقای خود و در امان ماندن از گزندها و آسیب‌های اجتماعی باید به سیستم‌های نظارتی روی آورند و در واقع بازرسی، شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان‌هاست تا در سایه این شناسایی بتوان به تکامل رسید.

همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور هر ساله در یکی از کلان‌شهرها با هدف ارتقای سطح علمی و استفاده از تجربیات شهرهای دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول