اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی تحولات تیم تراکتورسازی

حرکت چراغ خاموش تراکتور‌سازی تبریز

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات با چراغ خاموش حرکت کرده و به دور از هیاهوی این روزهای فوتبال ایران، به تمدید بازیکنان موثر فصل‌های گذشته و جذب بازیکنان جدید پرداخته است.

حرکت چراغ خاموش تراکتور‌سازی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نام تراکتورسازی تبریز در اخبار داغ فصل نقل و انتقالات امسال کمتر به گوش می‌خورد، اما این تیم در حال تمدید قرارداد بازیکنان خود است که حضور هر کدام در تیمی دیگر می‌توانست خبرساز شود.

سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در تبریز به بررسی آخرین نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی پرداخته تا طرفداران این تیم بیشتر در جریان وضعیت تیم محبوبشان قرار گیرند.

کادر فنی

مهم‌ترین تغییرات تیم تراکتورسازی در کادر فنی صورت گرفته است. امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتورسازی از این تیم جدا شده و خوزه الیویرا با سابقه هدایت بنفیکای پرتغال، بوردو فرانسه و سویا اسپانیا جانشین وی شده است.

این مربی کارکشته از سوابق خوبی چه در فوتبال اروپا و چه در فوتبال آسیا برخوردار بوده و کارنامه قابل قبولی در کارنامه خود دارد. تنها شناخت کم از تیم تراکتورسازی و لیگ ایران شاید برایش مشکل‌ساز شود که با حضور باغ‌آبادی به‌عنوان دستیار اول این نگرانی نیز مرتفع می‌شود.

باغ‌آبادی به‌عنوان یکی از دستیاران اولیویرا فعالیت خود را در تراکتورسازی ادامه خواهد داد. حضور این مربی می‌تواند پوئن بزرگی برای تراکتورسازی باشد تا الیویرا زودتر با فوتبال ایران آشنا شود.

از کادر فنی سال گذشته ستار همدانی نیز به همراه قلعه‌نویی به استقلال پیوسته است. اولیویرا با خود سه دستیار خواهد آورد که در آن مربی بدنساز و مربی دروازه‌بانان نیز قید شده تا به نوعی همکاری تراکتورسازی با کریم بوستانی مربی دروازه‌بانان فصل گذشته و بیاض ممی‌پور مربی بدنساز تیم خاتمه‌یافته تلقی شود.

حسن آذرنیا و احمد ابهران نیز به‌عنوان سرپرست و مدیر اجرایی  باشگاه تراکتورسازی همچنان فعالیت خود را در این باشگاه ادامه می‌دهند.

آذرنیا بازیکن دهه 50 و 60 تیم تراکتورسازی تبریز بوده و در سال 68 نیز سرمربی این تیم در لیگ قدس بود. وی در سال 80 به‌عنوان دستیار محمود یاوری در تراکتورسازی بوده و در سه دور اخیر حضور تراکتورسازی در لیگ برتر، دو دوره سرپرست تیم تراکتورسازی بوده است.

بازیکنان

مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، مصطفی اکرامی، فلاویو لوپز بازیکنان فصل گذشته تیم تراکتورسازی هستند که قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کرده‌اند.

همچنین محمد ایران پوریان از شهرداری تبریز، محمد نصرتی از پرسپولیس تهران و دو بازیکن پرتغالی به نام‌های گونزالس و ژائو ویلا بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی تبریز هستند.

تاکنون جدایی سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی و بهرام دباغ از تراکتورسازی قطعی شده است و پیش‌بینی می‌شود فرزاد حاتمی، توزی رودریگو و قاسم حدادی‌فر نیز در دایره بازیکنان جدا شده تراکتورسازی قرار گیرند.

در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره و یا پیوستن بازیکنانی نظیر کریم انصاری‌فرد، سعید دقیقی، وحید طالب و سیدصالحی به تراکتورسازی به گوش رسیده که هیچ منبع رسمی این اخبار را تایید نکرده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول