اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت

ویزیت رایگان بیماران در چهارمحال و بختیاری به نیت زکات

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: با دانشگاه علوم پزشکی استان تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که بر اساس آن پزشکان به نیت زکات، بیماران را رایگان ویزیت می‌کنند.

ویزیت رایگان بیماران در چهارمحال و بختیاری به نیت زکات

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد زیادی از مردم خیر این استان با نیت زکات اقدامات نیکوکارانه‌ای انجام داده‌اند.

وی به یکی از این اقدامات خیر خواهانه در شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: قطعه زمینی به مساحت 100 متر مربع در شهرستان لردگان به ارزش 170 میلیون تومان با کاربری مذهبی برای ساخت حسینیه و دارلایتام در سه طبقه در خدمت عموم مردم قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهار‌محال و بختیاری از پرداخت 33 میلیون تومان توسط یک خیر دیگر در این شهرستان خبر داد و افزود: انسان‌های نیکوکار با پرداخت زکات، خیر دنیوی و اخروی می‌برند؛ این خیر نیز با هدف تهیه لوازم درمانی برای بیماران دیالیزی این عمل خداپسندانه را انجام داده است.

رستگار به حس نوع دوستی مردم این استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان بروجن نیز مبلغ 100 میلیون ریال توسط خیرین به صورت برنج و کالا تحویل نیازمندان شده است.

وی گفت: دو هزار و 500 اصله درخت تحت عنوان شجره طیبه در بخش بن و سامان تحویل کمیته امداد این شهرستان‌ها برای کمک به نیازمندان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با دانشگاه علوم پزشکی استان تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که بر اساس آن پزشکان به نیت زکات بیماران را رایگان ویزیت می‌کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول