اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

تأمین امنیت مرزها بزرگ‌ترین مجاهدت‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت مرزها توسط مرزبانان را یکی از بزرگ‌ترین مجاهدت‌ها در راه خدا عنوان کرد.

تأمین امنیت مرزها بزرگ‌ترین مجاهدت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در دیدار با مرزبانان خراسان‌شمالی اظهار کرد: آنهایی که در مناطق محروم و مرزی خدمت می‌کنند، بهترین عبادت را در راه خدمت به خلق خدا ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه راز و جرگلان متشکل از شیعه و سنی بوده و مبعث رسول گرامی اسلام (ص) مبنایی برای وحدت و میثاق مجدد بر مکتب اسلام و قرآن دارد، افزود: مهم‌ترین الگوی تمام مسلمانان رسول گرامی (ص) بوده و اگر بشریت در این مسیر حرکت کنند، سعادتمند می‌شوند.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: هر موردی که باعث نقص این وحدت شود، توفیق الگو بودن را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه معصومان از لغزش و خطا مبرا بوده و به عنوان الگوی تمام بشریت هستند، گفت:‌البته تفسیر اخلاقی و رفتار پیامبر و معصومان وظیفه روحانیون است که هم قرآن را تبیین و هم زمینه‌های این مهم را تفسیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم باید دستورات اسلام را مورد توجه و عمل قرار دهیم، افزود: غفلت بشریت به معاد و هستی سبب دوری گرفتن از دستورات اسلام و حرص و آز می‌شود.

وی کمال‌جویی و پیشرفت را کمال انسانیت خواند و گفت: وقتی ارزش‌ها در غرب مورد بی‌توجهی قرار گرفته و فرزندان زنا جامعه را فراگرفته و به خاطر رویکرد غلط غرب،  تفسیر قوانین در چارچوب ماده، فیزیک و شیمی است و آنها بر این اعتقادند چون معاد را ندیده‌اند پس آخرت قابل اثبات نیست.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: امروز این نوع رویکرد باعث به بن‌بست رسیدن غرب و افزایش فضای ناآرامی و اضطراب شده است.

وی با بیان اینکه طبق قرآن و آموزه‌های دینی یاد خداوند آرامش دهنده دل‌ها است، تصریح کرد: اگر یاد خدا نباشد دچار اضطراب خواهیم شد،‌لذا تکلیف ما در این راستا روشن است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اسلام را دینی کامل برشمرد که به دنیا و آخرت انسان‌ها توجه کرده از این رو باید همواره رضای خداوند را در فعالیت‌ها مدنظر قرار داد.

وی با تبریک عید مبعث به مرزداران خاطرنشان کرد: اسلام دین وحدت است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای رشد، پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به منظور بازدید و بررسی مسائل و مشکلات مرزها به خراسان شمالی سفر کرده است.

در سفر یک روزه احمدی‌مقدم به خراسان‌شمالی، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی وی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول