اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی در فریدون‌شهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر گفت: روز جمعه این هفته و به مناسبت هفته جهاد کشاورزی همایش بزرگ پیاده ‌روی عمومی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر و سازمان جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی در فریدون‌شهر

مصطفی حسامی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور کلی در برنامه‌های پیاده‌‌روی هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر تاکنون تعداد شرکت ‌کنندگان زیر 2 هزار نفر نبوده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر برای تعداد شرکت ‌کنندگان پیاده‌روی دو روز آینده دست‌کم حدود هزار نفر است، تاکید کرد: در این مراسم به 27 نفر از شرکت ‌کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر ادامه داد: کمیته دوچرخه‌سواری هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر نیز به مناسبت روز جهاد کشاورزی برنامه ویژه‌ای را از مسیر گلزار شهدای این شهرستان تا چشمه پارک تدارک دیده است.

وی در مورد نور دیده شده در کوه‌های فریدون‌شهر که خبر آن در هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر نیز آمده است، گفت: به همراه 11 نفر از همکاران مشغول کوه‌گردی در این کوه‌ها بودیم که نوری از آسمان به ابعاد سه در سه مترمربع به این کوه برخورد کرد و در یک لحظه سرتاسر آن را پوشاند.

حسامی اظهار داشت: این منظره به حدی زیبا و هیجان‌انگیز بود که نتوانستم از زدن آن در سایت اختصاصی هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر خودداری کنم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول