اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون کشتی:

کمک به کشتی سبب کسب افتخارات در المپیک می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه اگر ورزش کشتی می‌خواهد به جایی برسد نیاز به حمایت تمام بخش‌ها دارد، گفت: قطعاً کمک به کشتی کشور سبب کسب افتخارات در المپیک و سایر عرصه‌ها می‌شود.

کمک به کشتی سبب کسب افتخارات در المپیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن رنگرز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی خراسان‌شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشتی با این وسعت جغرافیایی و این ظرفیتی که دارد، این انتظار وجود دارد تا تمام بخش‌ها اعم از مجلس، دولت، بخش‌های صنعتی و تولیدی برای پویایی این رشته تلاش و حمایت جدی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشته کشتی با این حجم فعالیت و اعتبارات طبیعتاً با مشکلات زیادی روبرو است، گفت: اگر به این رشته ورزشی در کشور کمک شود، به انتظارات و اهداف این رشته در المپیک و سایر عرصه‌ها دست خواهند یافت.

رنگرز از المپیک به عنوان عرصه سختی یاد کرد که برای همه کشورهای دنیا از حساسیت و جاذبه خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و حضور پیشکسوتان کشتی مثل خادم و بنا در کشتی آزاد و فرنگی اکنون وضعیت خوبی را داریم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: زحمات زیادی کشیده شده است و امید می‌رود با تلاش‌ها و زحماتی که در این عرصه انجام شده بتوان انتظارات مردم را برآورده کرد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین رویکردهای فدراسیون کشتی را تعیین تکلیف هیئت‌های استانی برشمرد و گفت: مدت زمان برخی از هیئت‌های استانی کشتی تمام شده و طبیعتاً باید این‌ها با یک ساختار قانونی به شکل تثبیت شده روند مدیریتی خودشان را طی کنند، از این رو اولویت نخست فدراسیون تشکیل مجامع استانی به عنوان بازوان فدراسیون کشتی است.

رنگرز استفاده از قهرمانان ورزشی و تحصیل‌کرده را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی فدراسیون کشتی برشمرد و افزود: ما در همه استان‌ها این موضوع را مورد توجه قرار داده تا از ظرفیت جوانان به عنوان روسای هیئت‌های ورزشی استفاده تا به اهداف خود در این زمینه برسیم.

وی با اشاره به جایگاه ورزش کشتی در خراسان‌شمالی و توجه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون هم در کنار حمایت‌های استان هیئت کشتی خراسان‌شمالی را تقویت و مورد حمایت قرار خواهد داد تا این استان به یکی از قطب‌های مهم کشتی در کشور تبدیل شود.

به گزارش فارس، نایب رئیس فدراسیون کشتی با هیئت همراه برای شرکت در دومین مجمع انتخاباتی هیئت کشتی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این رشته ورزشی به خراسان‌شمالی سفر کرده بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول